شناسهٔ خبر: 50249202 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

از سوی فدراسیون والیبال؛

شرایط ثبت‌ نام در لیگ برتر ساحلی اعلام شد

شرایط ثبت‌ نام تیم‌ها در دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی اعلام شد و متقاضیان تا دهم آبان‌ ماه فرصت ثبت‌ نام دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته ساحلی فدراسیون والیبال شرایط حضور در دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های مردان کشور را اعلام کرد.

بر این اساس تیم‌های متقاضی باید تا دهم آبان‌ماه سال جاری با رعایت تمامی قوانین و مقررات و براساس آئین‌نامه اجرای مسابقات کمیته ساحلی حضور خود را در لیگ برتر قطعی کنند. تیم‌هایی می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند که هیچ بدهی به فدراسیون، بازیکنان و کادر فنی خود نداشته باشند.

تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر برابر آئین‌نامه اجرایی مسابقات حداکثر 16 تیم خواهد بود و تاریخ شروع این رقابت‌ها، پس از اتمام ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

بر این اساس، بازیکنان و باشگاه‌ها به طور جداگانه امتیاز دریافت می‌کنند و این امتیازات در جدول ثبت می‌شود. هزینه ورودی دومین دوره لیگ برتر ساحلی که به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود، 300 میلیون ریال است.

هر باشگاه باید حداقل یک زمین بازی مطابق با استانداردهای تعیین شده در اختیار داشته باشد و باشگاه‌ها می‌توانند حداکثر با چهاربازیکن قرارداد منعقد کنند و در هرهفته دو بازیکن برای بازی و یک بازیکن ذخیره معرفی کنند.

بر این اساس، هر تیم می‌تواند یک تعویض در طول هفته داشته باشد و در صورت استفاده کردن از فرصت تعویض، تا پایان آن هفته بازیکن ذخیره به هر دلیلی حق بازی نخواهد داشت. همچنین مربی می‌تواند بر روی نیمکت بنشیند ولی در زمانی که بازی درجریان است حق صحبت کردن و راهنمایی ندارد‌. در صورت عدم رعایت، برابر مقررات تصمیم‌گیری خواهد شد.

یک میلیارد و پانصد میلیون ریال پاداش برای مقام‌های اول تا چهارم دومین دوره لیگ برتر والیبال ساحلی تعیین شده است که به ترتیب 600، 400، 300 و 200 میلیون ریال به رتبه‌های اول تا چهارم تعلق خواهد گرفت.

شرایط حضور در مسابقات لیگ برتر ساحلی براساس مفاد آئین‌نامه اجرائی مسابقات خواهد بود و بدیهی است که ثبت‌نام به منزله اطلاع کامل باشگاه از متن آئین‌نامه برگزاری مسابقات تلقی می‌شود.

تیم‌های شرکت‌ کننده باید آمادگی خود را به صورت کتبی به همراه کپی فیش بانکی به کمیته ساحلی فدراسیون اعلام و تمامی باشگاه‌های داوطلب حضور در لیگ برتر ساحلی باید دارای مجوز کمیسیون ماده 5 از وزارت ورزش و جوانان و دارای کد اقتصادی باشند.

نخستین دوره لیگ برتر ساحلی ایران نهم مهرماه جاری با قهرمانی تیم موج سواران ساحل نوشهر به پایان رسید و تیم‌های ساوانا بهشهر، هورسان رامسر و شهداب یزد نیز به مقام‌های دوم تا چهارم دست یافتند.

بیشتر بخوانید:

  • هشت تیم برتر زیر ۱۶ سال ایران مشخص شدند
  • آغاز رقابت‌های والیبال ساحلی زیر ۱۶ سال کشور در مشهد

برچسب‌ها:

نظر شما