شناسهٔ خبر: 50248713 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

یک تکه پارچه برای تمیز کردن دستگاه‌های اپل، ۱۹ دلار قیمت دارد

مرجان شیخی

در وب‌سایت اپل یک تکه پارچه تمیزکننده با لوگوی این شرکت به قیمت ۱۹ دلار به فروش می‌رسد که بیشتر از هر دستگاه اپل، از «قابلیت سازگاری با محصولات قدیمی» پشتیبانی می‌کند!

صاحب‌خبر -

اگر فکر می‌کنید عجیب‌ترین و شاید بیهوده‌ترین محصولی که در رویداد Unleashed اپل معرفی شد، اشتراک Voice Plan اپل موزیک است که با پرداخت ۵ دلار به کاربران اجازه می‌دهد با صدای خود به محتوای این سرویس استریم موسیقی دسترسی پیدا کنند، صبر کنید تا درباره یک تکه پارچه با لوگوی این شرکت بشنوید که ۱۹ دلار (۵۰۰ هزار تومان!) قیمت دارد و تا امروز، بیش از هر دستگاه اپلی از «قابلیت سازگاری با محصولات قدیمی» پشتیبانی می‌کند!

شاید فکر کنید بهترین نمونه از قابلیت سازگاری با محصولات قدیمی در مورد محصولات اپل این است که ios 15 در آیفون 6s شش سال پیش اجرا می‌شود؛ اما واقعیت این است که با این پارچه حتی می‌توانید آیپاد نانو ده سال پیش خود را تمیز کنید!‌

پارچه تمیز کننده اپل

به گزارش Verge، این پارچه از جنس مواد ناساینده نامشخصی است که به‌صورت جداگانه در کنار محصولات بسیار گران‌قیمت اپل به فروش می‌رسد. جدا از لوگوی اپل، معلوم نیست این پارچه با هر پارچه میکروفیبری عادی که می‌توانید با پرداخت کسری از این مبلغ خریداری کنید، چه تفاوتی دارد.

اپل نمایشگر Pro Display XDR را با پارچه تمیزکننده رایگان عرضه می‌کند؛ احتمالا به این خاطر که پرداخت ۶ هزار دلار از نظر این شرکت برای هدیه گرفتن این پارچه کافی است. برای مقایسه، بسته ۳۶ تایی پارچه‌های تمیزکننده آمازون بیسیکس ۱۸٫۸۶ دلار قیمت دارد و ۱۴ سنت از پارچه اپل ارزان‌تر است.

آیا شما حاضرید برای داشتن پارچه‌ای با لوگوی اپل، ۱۹ دلار پرداخت کنید؟

نظر شما