شناسهٔ خبر: 50248217 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قابل توجه دانشجویان؛

فرصت ارسال آثار به «سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران» ۳۰ مهرماه به پایان می‌رسد

بر اساس اعلام معاونت فرهنگی دانشگاه تهران مهلت ارسال آثار به «سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران» که از ۱۵ مردادماه آغاز شده، ۳۰ مهرماه به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به منظور ارائة تصویری درست و کامل از فضای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، تجلیل و قدرشناسی از فعالان فرهنگی، معرفی آثار برجستة فرهنگی خلق شده توسط دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی و ترغیب دانشگاهیان به مشارکت جدی‌تر در حوزۀ فرهنگی و اجتماعی دانشگاه؛ همچنین با هدف توسعه کمی و کیفی فرهنگ در نماد آموزش عالی کشور، «سومین جشنوارۀ فرهنگ دانشگاه تهران» با شعار «ترویج فرهنگ دانشگاهی؛ اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» از ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در بخش‌های زیر به همراه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

۱- کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی

۲- انجمن‌های علمی دانشجویی؛

۳- نشریات دانشجویی؛

۴- دانشگاهیان (دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی) برتر در حوزة فرهنگی و اجتماعی؛

۵- مدیران و کارشناسان برتر فرهنگی.

علاقمندان می‌توانند با ثبت­ نام در سامانه این جشنواره به آدرس culfest.ut.ac.ir حداکثر تا ۳۰ مهرماه نسبت به ارسال آثار بر حسب بخش مورد نظر اقدام کنند. در بخش‌های اول، دوم و سوم امکان ارسال آثار توسط تشکل‌های دانشجویی وجود دارد، اما در بخش چهارم امکان شرکت تمام دانشگاهیان وجود دارد.

لازم است قبل از ارسال آثار با دقت، دستورالعمل اجرایی و فرم‌های داوری بررسی و سپس نسبت به تهیه گزارش و مستندات و بارگذاری آن‌ها در سامانه اقدام شود. لطفا افزون بر گزارش و مستندات مرتبط، حتما تصویر کارت دانشجویی یا کارت پرسنلی نیز در سامانه بارگذاری شود.

فرصت ارسال آثار به «سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران» ۳۰ مهرماه به پایان می‌رسد

نظر شما