شناسهٔ خبر: 50247973 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

چمران در هفدهمین جلسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

وحشیانه‌ترین اقدامات داعش به نام اسلام برای تفرقه‌افکنی

شهر: رئیس شورای شهر تهران گفت: باید با برادری و اتحاد توطئه دشمنان را خنثی کنیم. داعش که مدعی اسلام است با هدف تفرقه افکنی وحشیانه‌ترین اقدامات را در کشورهای منطقه انجام می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران سه‌شنبه - ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰- در هفدهمین جلسه شورای شهر تهران با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و ایام پرفروغ میلاد پیامبر اسلام، تاکید کرد: اتحاد و برادری از ضروریات مکتب و دین اسلام است. بنابراین باید این اتحاد و برادری به خوبی و قبل از هرچیز بین خودمان برقرار شود.

چمران افزود: مدعی هستیم که وحدت را بین همه فرق اسلامی برقرار می‌کنیم اول باید بین خودمان این وحدت وجود داشته باشد تا بتوانیم به هدف پیامبر اسلام برسیم و توطئه دشمنان برای وحدت شکنی را خنثی کنیم.

او گفت: می‌بینیم‌ داعش که مدعی اسلام است، وحشیانه‌ترین اقدامات را در کشورهای منطقه به نام دین اسلام و با هدف تفرقه‌افکنی انجام می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه بعضی به دنبال مکتب‌های ساختگی هستند و از اصل اسلام که توحید است فاصله می‌گیرند، عنوان کرد: واقعیت اسلام توحید است و توحید بر مبنای وحدت شکل می‌گیرد، امید است بتوانیم در مسیر وحدت حرکت کنیم که پیروزی ما در این راه میسر می شود.

نظر شما