شناسهٔ خبر: 50246363 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

رسیدگی به تخلفات 10 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی گفت: در جلسه کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات و اعمال مقررات دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، تخلفات 10 دفتر مورد رسیدگی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، لادن مهدوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و رئیس کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات دارندگان پروانه و اعمال مقررات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی، بر اهمیت رسیدگی به موارد تخلف دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان و اعمال مقررات متناسب با نوع و سطح تخلف تاکید کرد.
وی افزود: فلسفه ذاتی وجود دفاتر پیشخوان برای ارائه خدمت به مردم است و ارائه خدمات دولت از طریق این دفاتر باعث ایجاد شفافیت و پیشگیری از تخلفات اداری و ایجاد رضایتمندی اقشار مختلف جامعه می شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، کلیه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با مراجعه به سایت www.195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست یا شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.
براساس این گزارش، کمیته استانی رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان مرکزی، با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نماینده سازمان تنظیم مقررات منطقه مرکزی و رئیس انجمن دفاتر پیشخوان دولت استان برگزار شد.

نظر شما