شناسهٔ خبر: 50245990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بحث را تمام کنید: صلاح لیورپول در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است!

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یک دوره را تعریف کرده‌اند، چندین توپ طلا برده‌اند اما پادشاه مصر در حال حاضر برترین شرکت کننده در این بازی است.

صاحب‌خبر -

نیل جونز - گل: بحث را تمام کنید. به طور جدی.  دیگر از او بهتر وجود ندارد: محمد صلاح بهترین بازیکن حال حاضر جهان است.

ما احتمالاً حتی نیازی به آخرین شاهکار او نداریم تا به این نتیجه برسیم. نیازی به دیدن او نداشتیم که با واتفورد همان کاری را کرد که با منچسترسیتی انجام داد. یا مقابل پورتو  یا میلان، یا نورویچ، یا ... شما تصاویر را دریافت می‌کنید. نه، ما مدتی است می‌دانیم که صلاح برتر است. در دنیایی که مدت‌ها تحت سلطه ماشین گلزنی پرتغالی و شعبده باز آرژانتینی بود، این پادشاه مصر است که خوب، پادشاه است.

چه کسی می تواند در این بحث کند؟  فرم صلاح برای سال‌ها خاص است، اما در حال حاضر واقعاً باورنکردنی است. او فقط گل نمی‌زند، او همچنین برای گلزنی به همبازیانش کمک می‌کند. او مثل همیشه سخت کار می‌کند. او برای مدافعان وحشتناک است، طرفداران را با نبوغ خود به وجد می‌آورد. جای تعجب نیست که او نمی تواند لبخند را کنار بگذارد.

کلوپ پس از بازی با واتفورد گفت: "عملکرد او امروز عالی بود. پاس گل برای گل اول عالی بود و گل دوم نیز خاص بود. او برتر است. همه ما آن را می بینیم. چه کسی بهتر از اوست؟  ما مجبور نیستیم در مورد آنچه (لیونل) مسی و (کریستیانو) رونالدو برای فوتبال جهان و تسلط آن‌ها انجام داده‌اند صحبت کنیم.  اما در حال حاضر، او بهترین است. "

 اثبات آن در اینجا، در ورزشگاه خانگی  واتفورد، با برد 5-0 به دست آمد. صلاح با یکی از خیره کننده ترین و جسورانه ترین گل‌های فردی که تا به حال آرزوی دیدن آن را داشتید، به فیفا دی پایان داد. گلی که در سرتاسر جهان پخش شد، گلی که به قول یورگن کلوپ، در 60 سال آینده در مورد آن صحبت خواهد شد.

 "بسیار خوب"، این حکم معمولاً درباره اقدامات متواضعانه صلاح بود. اما آیا این گل انفرادی آیا بهترین بود؟ صلاح به BT Sport گفت: "من نمی‌دانم کدام بهتر بود. من فقط در محوطه جریمه سعی کردم کسی را پیدا کنم یا خودم گلزنی کنم. همه چیز مربوط به تیم است. این همیشه مهمترین چیز است."

و تیم بسیار خوب بازی کرد. لیورپول سه گل در دست داشت و در ویکاریج رود حرکت می‌کرد که صلاح ضربه زد. او قبلاً ، به طرز کاملاً عالی، یک گل برای سادیو مانه ایجاد کرده بود. صلاح همچنین چند بار توسط بن فاستر مهار شده بود و شاهد تلاش دیگری توسط مدافع مأیوس واتفورد بود.

روبرتو فیرمینو قبل از نیمه دوم یک گل و یک گل هم بعد از آن اضافه کرده بود.  مهاجم برزیلی هت تریک خود را در وقت‌های اضافی به ثبت رساند. صلاح اما این نمایش را با گلی که زد، دزدید! در دقیقه 54، او یک پاس از فیرمینو، را داخل محوطه جریمه و چهار مدافع واتفورد برای تیم جمع آوری را کرد اما، همانطور که دو هفته پیش با کانسلو، برناردو سیلوا کرد، او تام کلورلی، کوچو هرناندز و جوراج کوکا را پشت سر گذاشت. خیلی سریع، خیلی تیز.

درست مانند کاری که با ایمریک لاپورت انجام داده بود، او کریگ کات کارت را در حال چرخش، مات و مبهوت کرد. کشیدن برای توپی که آنجا نبود. خیلی خوب. و سپس، پایان. شوتی با دقت کشنده. در گوشه دور. فاستر ایستاده بود و تماشا می‌کرد. بنابراین، خیلی خوب است.

صلاح لبخند زد. ترنت الکساندر-آرنولد اولین کسی بود که تقریباً میخندید.  پشت سر آن‌ها، فیرمینو ضربات کونگ فو و شادی گل خودش را مثل حرکات کونگ فو اجرا کرد. این ممکن است تنها راه متوقف کردن صلاح در حال حاضر باشد! در حاشیه، کلوپ ظاهر مردی را داشت که با یک شلوار جین قدیمی بلیط برنده EuroMillions را پیدا کرده بود. آیا همین اتفاق افتاده است؟ واقعا؟ بله!

 چقدر برای کلوپ دلگرم کننده است که می‌بیند سه بازیکن خط حمله، اینگونه بازی می‌کنند. هنگامی که صلاح، مانه و فیرمینو در حال آهنگسازی هستند، مناظر بهتری در فوتبال برای او وجود ندارد. فیرمینو با قرار دادن توپ مسابقه در زیر بازوی خود، در موقعیت کاملی قرار گرفت تا سه ضربه نزدیک را تبدیل به گل کند.  او روی گل صلاح نیز پاس گل داد. کلوپ نمی‌تواند جلوی لبخند خود را بگیرد. او این شانس را داشت که هر دو مدافع کناری خود یعنی ترنت الکساندر آرنولد و اندی روبرتسون را با فاصله نیم ساعت دیگر از زمین بیرون بکشد. اگر می‌خواستند ویرجیل فن دایک و جوئل ماتیپ می‌توانستند بازی را در اینستاگرام بگذرانند. کلهر، دروازه بان جانشین آلیسون بکر تا آنجا که می‌توانست آرزو کند، یک بعدازظهر راحت داشت! هواداران می‌خواندند: "قرمزها پولی ندارند، اما ما همچنان قهرمان لیگ خواهیم شد." با انجام کارهای خارق العاده صلاح، و با پیدا کردن فرم آماده مانه و فیرمینو، به شما توصیه می‌شود که آنها را باور کنید!

نظر شما