شناسهٔ خبر: 50245795 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

نظارت بر ارائه خدمات اپراتورهای سیار | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از نظارت بر ارائه خدمات اپراتورهای سیار در استان اردبیل از ابتدای امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از 228 مورد نظارت بر ارائه خدمات اپراتورهای سیار در استان اردبیل از ابتدای امسال خبر داد و گفت: از 228 مورد نظارتی، 107 مورد، نظارت بر خدمات اپراتور همراه اول، 104 مورد، نظارت بر خدمات اپراتور ایرانسل و 17 مورد، نظارت بر ارائه خدمات اپراتور رایتل است.
وی تصریح کرد: بررسی کمی و کیفی پوشش شبکه تلفن همراه در سطح استان و چگونگی ارائه خدمت از سوی اپراتورها، از جمله مواردی است که مورد ارزیابی و بررسی مستمر قرار می‌گیرد.
رزمی با بیان اینکه بررسی به شکایات سامانه 195 به صورت روزانه انجام می‌شود، گفت: کاربران سرویس‌های ارتباطی، می‌توانند از سامانه 195 به‌عنوان بهترین راه مواصلاتی برای پیگیری درخواست‌ها، شکایات و انتقادهای خود استفاده کنند. در صورت دریافت شکایت از سوی هم استانی‌ها، در کوتاه‌ترین زمان به آن رسیدگی و پاسخ لازم به متقاضیان ارائه می‌شود.

نظر شما