شناسهٔ خبر: 50242149 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

به روز رسانی می شود ...

عزیزی خادم: افرادی دنبال منافع شخصی و بازی‌های کودکانه هستند/ عوام فریبی دیگر جایی ندارد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: افرادی که دنبال منافع شخصی و بازی‌های کودکانه هستند، اما عوام فریبی دیگر جایی ندارد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه فوتبال برتر اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*برد و باخت جزو لاینفک فوتبال است. از تمام دوستانی که در این مدت کمک کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم با فضای جدید و ثباتی که در فوتبال حاکم شده مسیر موفقیت را در پیش بگیریم.

*عدم حضور تماشاگران در دیدار مقابل کره؟ تمام تلاشمان را کردیم، اما‌ ما به تنهایی تصمیم گیرنده نیستیم و تابع نظر جمعی بودیم. با توجه به اینکه با کار بزرگی که انجام شد میزبانی به ایران بازگشت امیدواریم در مسابقات آینده بتوانیم از حضور تماشاگران استفاده کنیم. خودمان را مکلف می‌دانیم با رعایت استانداردها این کار را انجام دهیم.

*ابهامات درباره کمک داور ویدیویی؟ نگاه ما زیربنایی و توسعه ای است و خودمان را امانت‌دار و پاسخگو می‌دانیم. از هر کسی که بتواند کمک کند استفاده می‌کنیم، اما افرادی دنبال منافع شخصی و بازی‌های کودکانه و تخریب فدراسیون و فوتبال ملی هستند. عوام فریبی دیگر جایی ندارد. از شرایط فعلی فوتبال لذت ببرید؛ الان در صدر گروه هستیم و رنک اول آسیا.

*نه رویاپردازی می‌کنیم و نه خود را عاری از خطا می‌دانیم. فوتبال برای همه است و در نهایت شادی و خوشحالی اش برای مردم است. 

*حضور نزدیکان در قراردادها؟ اصلا اینطور نیست. تمام مسایل فدراسیون شفاف است. چندین بار موضوعات فدراسیون را به مزایده گذاشتیم اما کسی جلو نیامد.

*مگر «التماس دعا» در فرهنگ ما تکه کلام نیست؟ چرا نباید از افراد تأثیرگذار استفاده کرد؟ یک نفر قلم تأثیرگذار دارد و یک نفر هم نفس تأثیرگذار.

*۴۰ هزار یورو برای اجاره سیستم VAR برای ۴ بازی هزینه کردیم. ضمن اینکه داوران خودمان را هم آموزش می‌دهیم در حالی‌که هزینه اعزام داوران برای آموزش کمک داور ویدویی بیش از ۴۰۰ هزار دلار می‌شد. به دلیل تحریم‌ها یک جوراب هم نمی‌توانیم وارد کنیم. خرید نکردیم اما شرکتی آوردیم که داوران را آموزش دهیم. کار بزرگ و اقدام موثری بود که انجام شد.

*درخصوص اساسنامه، فیفا یکسال به ما فرصت داده است تا انتخابات برگزار شود. انتخاب برگزار شد و اگر ظرف سه، چهار ماه آینده اصلاح این بند رخ ندهد فوتبال ایران دچار مشکلات عدیده خواهد شد. حتی برخی رقبا چشم انتظار تعلیق فوتبال ایران هستند. از رییس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست دارم لایحه‌ای که از دولت قبل به مجلس رفته است اصلاح و مصوب شود تا دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما