شناسهٔ خبر: 50241838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اجرای طرح برخورد با خودروهای هنجارشکن در یاسوج

طرح برخورد با خودروهای هنجار شکن از جمله پلاک مخدوش، شیشه دودی و ... با حضور دادستان مرکز استان، رئیس پلیس راهور و کارکنان انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ اسماعیل خوشوقت، رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح برخورد با خودرو های هنجار شکن خبر داد و گفت: این طرح با هماهنگی دادستان مرکز استان در همه شهرستان‌های استان شروع شده و همچنان ادامه دارد.د

وی در خصوص جزئیات این خبر افزود: طرح برخورد با خودرو های هنجار شکن و خودرو های فاقد پلاک، تک پلاک، پلاک مخدوش، خودروهای شیشه دودی و ... ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با مشارکت همه یگان‌های انتظامی در شهرستان بویراحمد و دیگر شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

خوشوقت با اشاره به اینکه در اجرای این طرح تاکنون ۳۵ دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند، اظهار کرد: در این طرح ضمن توقیف خودروهای متخلف، رانندگان این خودرو ها تنها پس از طی مراحل قانونی و مفاسا حساب کامل می توانند نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس راهور انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان کرد: بنا بر هماهنگی های به عمل آمده با دادستان مرکز استان این طرح کماکان در شهر یاسوج و به تبع آن در دیگر شهرستان های استان اجرا خواهد شد.

همچنین سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در. این زمینه گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و بر اساس خواسته ها وگزارش های مردمی از دستگاه قضا این طرح آغاز شد.

وی اظهارکرد: خودروهایی که با حرکات نامتعارف به سلب آسایش عمومی مردم اقدام می کنند و یا رانندگانی پلاک خودروی خود را مخدوش می کنند به جد برخورد می شود و خودروی آنها به پارکینگ منتقل می شود.

انتهای پیام

نظر شما