شناسهٔ خبر: 50241763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محورهای همکاری اوقاف و شهرداری اصفهان احصاء شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 10 محور همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری اصفهان احصاء و برای شهردار جدید اصفهان ارسال شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک با بیان اینکه پیرو انتصاب علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، دیداری با وی داشتیم، اظهار داشت: قبل از این دیدار نیز طی ارسال نامه‌ای رسمی ۱۰ محور همکاری با شهرداری را برای وی ارسال کردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برای مسائل مربوط به خدمات شهری و رفاه شهروندان اعلام آمادگی کردیم، ابراز داشت: اوقاف امکاناتی دارد که می‌تواند برای خدمت بیشتر به شهروندان در اختیار شهرداری قرار دهد.

وی افزود: طی سال‌های گذشته مسائل حقوقی و اختلافاتی بین شهرداری و اوقاف بوده که باید با تعامل و همکاری مسالمت‌آمیز این مسائل برطرف شود که هر دو طرف به حقوق خود برسند و از درگیری‌های قضایی پرهیز شود.

بلک با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای اعلام آمادگی با شهرداری در زمینه مناطق ویژه شهری و به ویژه در حاشیه‌های شهر بوده است، ادامه داد: تفاسیر این موارد را در جلسات بعدی پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری جلسات مستمر با مدیریت شهری امری ضروری است، گفت: شهردار اصفهان در آئین معارفه خود تبدیل اصفهان به شهر اسلامی را مورد تاکید قرار داد و باید توجه داشت که در پرتو شهر اسلامی حقوق قانونی و شرعی و مظاهر ارزشی در مبنای کار شهرداری قرار می‌گیرد که این موضوعات پیام‌های خوبی بود.

وی تصریح کرد: انتظار داریم ۱۰ محور مهمی که برای همکاری به شهرداری اعلام شده است مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ق/

نظر شما