شناسهٔ خبر: 50241743 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

به هواداران مژده اتفاقات خوب می دهم

نوریفر: بازیکنان خارجی به زودی جذب می شوند

مدیررسانه و معاون ارتباطات استقلال می گوید که با حضور مدیریت جدید، اتفاقات خوب زیادی در حال رخ دادن در این باشگاه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوریفر مدیررسانه ای و معاون ارتباطات باشگاه استقلال، در پایان جاسه امروز هیئت مدیره پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او گفت: جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور تمام اعضا برگزار شد. من دیدم در رسانه ها نوشته بودند که فرهاد مجیدی در جلسه حضور نداشته اند که بعد از جلسه هیئت مدیره، جلسه ای درخصوص تمدید قرارداد مجیدی برگزار شد که قبلا به شکل رسمی توافق آن اعلام شده بود و امروز کارهای قراردادی و امضای آن بین آقایان آجورلو و مجیدی برگزار شد. در جلسه هیئت مدیره نیز مباحث مختلف در رابطه با فسخ قرارداد با اسپانسر قبلی و بحث کارگزار جدید باشگاه استقلال مطرح شد و نزدیک به یک ساعت و نیم جلسه هیئت مدیره به طول کشید.

 

وی درباره بحث انتخاب کارگزار با سقف 500 میلیارد تومانی و کف 300 میلیارد تومانی نیز پاسخ داد: اجازه بدهید تا در این خصوص و تا چند روز آینده به صورت رسمی توسط باشگاه اعلام می شود ولی می توان این مژده را به هواداران استقلال داد که از بحث مسائل اقتصادی گرفته تا مباحث عمرانی در رابطه با استقلال روزهای خوبی در انتظار این تیم است.

 

نوریفر درخصوص اینکه تا قبل از هفته نخست مبلغی به حساب بازیکنان واریز می شود، گفت: طی یکی دو روز آینده این کار انجام می شود.

 

وی در مورد دلیل غیبت فرزاد مجیدی در تمرینات گفت: فکر می کنم بحث کسالت باشد که ایشان نتوانست در تمرینات حضور پیدا کنند.

 

مدیررسانه ای استقلال درخصوص اضافه شدن بازیکنان خارجی به تیم پاسخ داد: آقای یامگا چند روزی است به تیم اضافه شده اند. بحثی درخصوص حضور یک مهاجم است که مذاکرات در حال انجام است و اگر اجازه بدهید آن را ذکر نکنم اما در مراحلی است که می تواند نهایی شود. یک تا دو بازیکن خارجی طی روزهای آینده به جمع بازیکنان استقلال اضافه می شوند.

 

وی در مورد پاس نشدن چک های امین قاسمی نژاد گفت: این مسئله نیز جزو کارهای مالی است که در حال انجام است. به هر شکل با مدیریت جدید که در باشگاه مستقر شده اند، نگاه آقای آجورلو این است کمتر صحبت کنیم و بیشتر عمل کنیم و این تأکید را به ما داشته اند و ما نیز سعی کرده ایم کمتر اظهارنظر کنیم و بیشتر کارها در حال انجام است. 

 

او ادامه داد: دوست دارم به هواداران استقلال اعلام کنم که حتما قرار است کارهای خوبی در بخش رسانه ای باشگاه انجام شود. در حال انجام مذاکرات خوبی هستیم. ان شالله با حضور کارگزار جدید در باشگاه، شاهد تحول چشمگیری در این بخش و سایر بخش ها خواهیم بود. طبق گزارشی که از جلسه هیئت مدیره به من داده شد، حتی بحث بر سر هوشمندسازی سیستم اداری باشگاه استقلال است و اینکه آقای آجورلو شبانه روزی وقت می گذارند. خود من در تمام سالهایی که در باشگاه استقلال بوده ام، این روزها برای من روزهای سخت و پرکاری بوده است و همه تلاش می کنند. 

 

نوریفر ادامه داد: خود آقای آجورلو پای کار است و من از این نظر خیلی به آینده امیدوارم. نکته مهمی که اتفاق افتاده، بحث کمپ حجازی است و شما می بینید که آنجا عملیات خاکبرداری اش آغاز شده است. مورد بعدی بحث باشگاه آرارات است که استقلال در یک مجموعه ای مانند آرارات که قدمتش تقریبا به اندازه استقلال است حضور پیدا کرده است. دوستان جامعه ارامنه به ما لطف کردند. آراراتی ها و ارامنه همیشه استقلال را تیم دوم خودشان می دانستند. جا دارد از مدیران رده بالای مجموعه آرارات و ارامنه عزیز تشکر کنم که با خانواده استقلال همکاری کردند. قرار است تعمیرات و بازسازی زمین انقلاب نیز در دو هفته آینده صورت بگیرد و از این نظر مشکل زمین تمرین برطرف شده است. از نظر سیستم اداری، پشتیبانی و باشگاه نیز به زودی و پشت سر هم اخبار خوب را خواهیم شنید. ضمن اینکه شکایت ها، قراردادها و مسائلی که از سوی بازیکنان خارجی بوده، از سوی کمیته حقوقی در حال پیگیری است و جای نگرانی ندارد.

 

مدیررسانه ای آبی پوشان درباره صحبت های شریفی که فدراسیون همچون پرسپولیس به استقلال نیز کمک مالی کرده است، گفت: طی 20 روزی که من به استقلال آمده ام، اطلاعی از این موضوع ندارم.

 

وی درباره بحث اسپانسر روی پیراهن استقلال و اینکه آبی پوشان بدون اسپانسر به مصاف هوادار می روند گفت: نمی توانم الان به طور دقیق به شما پاسخ بدهم چون ممکن است این اتفاق رخ بدهد و ممکن است با اسپانسر بازی کنیم ولی رونمایی از پیراهن جدید استقلال و اسپانسر این باشگاه و همچنین کلیپ هایی که قرار است مربوط به بازیکنان جدید باشد، به دلیل تغییر دیرهنگام مدیریت احتمالا از هفته دوم یا سوم و بازی بعدی خانگی که در استادیوم آزادی داریم، رخ دهد.


نوریفر در مورد اینکه آقای آجورلو به احترام مخاطبان و هواداران  با خبرنگاران صحبت کنند، گفت: بلافاصله پس از پایان جلسه اعضای هیئت مدیره، جلسه تمدید قرارداد فرهاد مجیدی برگزار شد. بعد از اتمام این جلسه، یک بار دیگر جلسه ای میان آقای آجورلو و مجیدی درباره مسائل مختلف تیم برگزار شد و من اطلاع دارم که آقای آجورلو همین الان به یک جلسه خیلی خیلی مهم رفتند. من در جلسه چند روز پیش دیدم و شما هم ویدیوی آن را دیدی. تدبیر آقای آجورلو فعلا این است که کمتر صحبت کنند و بگذارند کارها جمع بندی شود و بعد بتوانند یک گزارش شفاف و مستند دقیق را به هواداران ارائه دهند. من از شما خواهش می کنم این چند روز را نیز صبر کنید، می دانم خبرنگاران ساعات زیادی منتظر ماندند، از شما نیز تشکر می کنم اجازه دهید طی روزهای آینده کارهای مختلف، مسائل حقوقی و مسائل مربوط به تیم به جمع بندی نهایی برسد، حتما آقای آجورلو به صورت شفاف و مستقیم با هواداران در ارتباط خواهند بود.

برچسب‌ها:

نظر شما