شناسهٔ خبر: 50241707 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرری در مقابله با ساخت و ساز غیر ...

اقتصاد ایران: ری- فرماندار ویژه ری بر ضرورت هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرری در مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت پیامبر و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: برادری و وحدت که پیامبر رحمت در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام برای جوامع بشری به ارمغان آورد، مهم‌ترین عامل بقا برای یک جامعه است و کمال، ترقی و پیشرفت جوامع، جز در پرتو وحدت کلمه میسر نمی‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت: در شهرستان ری با همدلی و انسجام دستگاه قضا، نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های اجرایی قوانین مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت دقیق اجرا می‌شود.

معاون استاندار تهران بیان داشت: رویکرد شهرستان ری، یک صدایی دستگاه‌های متولی در برخورد با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز است و در این راستا با تولیدکنندگان و فعالان واقعی حوزه کشاورزی مساعدت لازم صورت گرفته و با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی که با فعالیت‌های آلاینده آرامش و سلامت مردم را تهدید می‌کنند برخورد قاطع می‌شود.

وی عنوان داشت: در ساخت و سازهای پیرامون راه‌ها، باید قانون حریم راه رعایت و از ساخت و سازهایی که قوانین در آن رعایت نشده در راستای حفظ منافع عمومی جلوگیری شود.

برچسب‌ها:

نظر شما