شناسهٔ خبر: 50241644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

پیام تبریک جعفر پاشایی به استاندار جدید استان آذربایجان شرقی

در پی انتخاب عابدین خرم به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی طی پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با انتشار پیامی به عابدین خرم استاندار جدید، انتصاب وی را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

جناب آقای زین العابدین رضوی خرم، خدا را شاکریم که دولت انقلابی آیت الله رییسی با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری  و با اتکا به دانش و تجربه نخبگان و اندیشمندان و همچنین با رویکردی مردمی مسئولیت مدیریت استان را به جنابعالی واگذار کرده اند تا با تکیه بر اهداف عالی و بنیادین که از بدو انقلاب تاکنون از خود نشان داده اید، توسعه، رشد و بالندگی  استان را هم راستا با نیازهای موجود و بکارگیری نیروهای جوان و نخبه و همراهی مسئولان از جنس جهاد و سازندگی را شاهد باشیم.

انتصاب شما نویدبخش انتخاب فردی از جنس جهاد و انقلاب است و جامعه فرهنگیان استان که همواره در سطح ملی جزو اولین ها بوده اند امید آن را دارند با وجود فردی لایق، همراه و دوستدار این حوزه توسعه فرهنگی و اقتصادی را در استان رقم بزنید.

ضمن عرض تبریک به شما استاندار پرتوان و تلاشگر، اعلام می‌کنم که آموزش و پرورش همچون سنوات گذشته، آمادگی کمک به توسعه استان با تمام ظرفیت های فرهنگی، علمی و انسانی و در بسترهای موثر در رفع موانع و مشکلات استان را دارد.

توفیقاتتان در مسیر احیای کلمه حق و عدالت و حل مشکلات مردم استان با توجه به عنایات حضرت ولی عصر(عج) و به برکت خون شهدای میهن اسلامی و ولایت فقیه ، روزافزون باد.

جعفر پاشایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

 

spp.ir/apash1397                                      کانال آموزش و پرورش در سروش

http://instagram.com/ap.azar_shargi                 کانال آموزش و پرورش در اینستاگرام

https://www.aparat.com/andishe.ash               کانال آموزش و پرورش استان در آپارات

https://shad.ir/azarbaijansharghistudents            کانال آموزش و پرورش استان در شبکه شاد

30008624                                                   سامانه پیامکی آموزش و پرورش استان

نظر شما