شناسهٔ خبر: 50241587 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار صمیمی ریش سفیدان و بزرگان طوایف با فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: تعامل و هم اندیشی بزرگان، ریش سفیدان و مسئولان راه گشای بهینه مسائل و مشکلات جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان  در دیدار با معتمدین محلی و ریش سفیدان طوایف که در محل دفتر فرماندهی انتظامی مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات تعاملی مشارکت و ارتباط بیشتر مردم به ویژه معتمدان، بزرگان و ریش سفیدان در برقراری نظم و امنیت است.

وی با تأکید بر نقش موثر معتمدان و ریش سفیدان در استان سیستان و بلوچستان افزود: تجربه ثابت کرده است که کمک و همفکری مسئولان و بزرگان در تمامی زمان‌ها می‌تواند گره گشا باشد و مشکلات پیش رو را راحت‌تر حل و فصل کند.

این مقام انتظامی ابراز کرد: معتمدین می‌توانند با ارتقای کمی و کیفی تعامل و همکاری با پلیس برخی چالش‌هایی را که می‌تواند زمینه ساز اختلافات شود حل و ناجا را در انجام ماموریت هایش به شکل موثری یاری کنند.

سرهنگ سعادتی خاطر نشان کرد: امنیت امری مشارکتی است و پلیس به تنهایی نمی‌تواند در تولید و حفظ آن موفق باشد چرا که مشارکت و همراهی بیش از پیش مردم می‌تواند ضمن ارتقای پایداری امنیت، در خدمت رسانی به جامعه و دفاع از حق مظلومان گام‌های بلندتری بردارد.

 در این نشست صمیمی بزرگان و ریش سفیدان طوایف از تلاش‌های شبانه روزی و خالصانه مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان در برقراری امنیت و آرامش به ویژه دستگیری سارقان تقدیر کردند.

انتهای پیام/ع

نظر شما