شناسهٔ خبر: 50241503 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

ورزشی

صاحب‌خبر -

گل‌محمدی:‌ ناکامی ما علل متعددی داشت

یحیی گل محمدی با انتشار متنی نسبت به حواشی شکست تیمش برابر الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد. او در این متن آورده است: بار دیگر از هواداران عزیز و همه پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرده و تأکید می‌کنم مسئولیت باخت بر عهده بنده است. این ناکامی علل مختلف و متعدد داشت که شرح آن مفصل است. فقط باید اشاره کنم بازیکنان تیم در این سال‌ها تاریخ‌سازی کرده و معادلات فوتبالی را با همت و تلاش خود بر هم زدند،‌ در این هفته‌ها سخت تلاش کردند و الان به شدت ناراحت‌اند. به زودی مفصل با هوادارن عزیز و اصحاب رسانه سخن گفته و پاسخگو خواهیم بود. ضمن عذرخواهی وظیفه دانستم از هواداران عزیز و کارشناسان و رسانه‌هایی که از دیشب تاکنون حمایت کرده‌اند تقدیر و تشکر کنیم. این زیبایی‌ها و معرفت را به خاطر می‌سپاریم. دعا کنید شرمنده‌تان نشویم. ما می‌جنگیم.

 

کاوه رضایی دور از شارلروا در بحران

کاوه رضایی فصل گذشته لیگ بلژیک را به بهترین شکل ممکن با شارلوا آغاز کرد. مهاجم ایرانی سیاه و سفیدها در 6 هفته نخست، 5 بار برای شارلوا به میدان رفت و 5 مرتبه نیز موفق به گلزنی شد. اما پس از این فراز یکباره، نوبت به فرود سریع شالروا رسید. شکست های متوالی از راه رسیدند و در این میان، کاوه نیز اسیر یک مصدومیت بدموقع شد و این مسئله سبب گردید تا ستاره شارلوا چند هفته ای را از میادین به دور باشد. اما این اتفاقات دست به دست هم داد تا شارلوا تمایلی به تمدید قرارداد کاوه نداشته باشد. کاوه رضایی تاکنون 5 بار در تیم جدیدش به میدان رفته و یک پاس گل داده است. نام او در آخرین دیدار اودهورلی حتی در فهرست نفرات این تیم نیز قرار نداشت. نکته عجیب این است که پس از هر بار جدایی کاوه، او اسیر بدشانسی های عجیبی شده و به نظر می رسید ترک شارلوا برای کاوه خوش یمن نیست!

 

فدرر از بین ۱۰ تنیسور برتر جهان خارج شد

روجر فدرر دیگر یکی از ۱۰ تنیسور برتر جهان نیست. این سوئیسی ۴۰ ساله در رده بندی جدید جهانی به رتبه یازدهم سقوط کرد.
روجر فدرر، ستاره تنیس دیگر در بین ۱۰ نفر برتر جهان نیست. طبق رتبه بندی جهانی که روز دوشنبه منتشر شد، همانطور که انتظار می‌رفت این ورزشکار به جایگاه یازدهم سقوط کردند.   به ندرت پیش می آید که شماره یک سابق جهان در بین ۱۰ نفر برتر قرار نگرفته باشد. بین نوامبر ۲۰۱۶ و ژانویه ۲۰۱۷ هنگامی که مصدوم شد، به رتبه ۱۷ سقوط کرد و اکنون بعد از ۴ سال بار دیگر از بین ۱۰ تنیسور برتر خارج شده است. نواک جوکوویچ صرب بالاتر از دنیل مدودف روس و استفانوس سیتسیپاس یونانی در رده نخست برترین تنیسورهای جهان در تازه ترین رده بندی برترین های جهان قرار گرفتند.

 

اعلام محرومان هفته نخست لیگ برتر فوتبال

اسامی محرومان لیگ برتر فوتبال از فصل گذشته اعلام شد. به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان فصل گذشته لیگ برتر که محرومیتشان در هفته نخست لیگ بیست و یکم اعمال می‌شود، به شرح زیر است:
نادر غبیشاوی یک جلسه - سیروس پور موسوی دو جلسه
حکیم نصاری یک جلسه- اسماعیل قنبری یک جلسه
امیر قلعه نوعی سه ماه- سعید الهوئی دو ماه
بهزاد بشتایم دو جلسه- شهاب گردان یک جلسه
علیرضا منصوریان سه جلسه- سید محمد کریمی یک جلسه
آرمین سهرابیان یک جلسه
آقای جوادی (گوینده ورزشگاه اراک) یک جلسه

برچسب‌ها:

نظر شما