شناسهٔ خبر: 50241403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

خط و نشان سرمربی مس برای سپاهان

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیم دست و پا بسته‌ای برابر سپاهان نیستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد: امیدوارم فصل خوبی برای تیم‌هایی باشد که خوب کار می‌کنند. بازی اول، به هر حال بازی سختی است و برای حریف احترام زیادی قائل هستیم اما سعی می‌کنیم با وجود سختی‌ها، قدرتمند ظاهر شویم.

او ادامه داد: هنوز با مرز هماهنگی فاصله داریم. امیدوارم بازی فردا عاری از هرگونه حواشی باشد. فکر می‌کنم از لحاظ ذهنی و تاکتیکی تا حدودی مهیای بازی هستیم.

ربیعی درباره برنامه این تیم برابر سپاهان گفت: پارسال ۳ بازی رسمی و ۲ بازی دوستانه با سپاهان داشتیم. در دور برگشت لیگ، روز خوب ما نبود و شکست خوردیم. در جام حذفی در دقیقه ۱۲۰ برابر سپاهان گل خوردیم و در آن دیدار به اشتباه ۱۰ نفره شدیم. برابر سپاهان هم بازی خوب داشتیم و هم بازی بد. امیدوارم در بازی فردا مولد اشتباهات نباشیم. حریف دسته و پا بسته‌ای نیستیم. تفاوت دو تیم این است که سپاهان ۹۰ درصد تیم خود را حفظ کرده و تیم ما ۵۵ درصد را. این به این معنی است که ما زمان بیش‌تری برای هماهنگی می‌خواهیم. با تمام وجود بازی می‌کنیم و باید به آینده جدید فکر کنیم و از نظر من، سپاهان کامل‌تر از فصل گذشته شده است.

ربیعی در پایان گفت: عقیل کعبی و مجید نصیری را به دلیل کرونا نداریم و ۳ بازیکن، ناآماده و مصدوم داریم. فکر می‌کنم سایر بازیکنان آمادگی ذهنی مناسبی برای بازی بعد دارند.

 مس رفسنجان روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ در ورزشگاه نقش جهان میهمان سپاهان است.

برچسب‌ها:

نظر شما