شناسهٔ خبر: 50241239 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

بررسی کارنامه قضاوت‌های کوپال ناظمی برای استقلال

خاطره شیرین فرهاد مجیدی از داور بازی هوادار

تیم استقلال با قضاوت کوپال ناظمی تاکنون سه بار در لیگ برتر به میدان رفته است که یکی از آنها برای فرهاد مجیدی خاطره بزرگی را رقم زد.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

تیم فرهاد مجیدی در حالی چهارشنبه هفته جاری مسابقات لیگ برتر خود را آغاز می‌کند که داوری اولین بازی این تیم برعهده کوپال ناظمی خواهد بود.

کوپال ناظمی تاکنون سه بار برای استقلال در فصول هجدهم و بیستم قضاوت کرده که حاصل این سه قضاوت به ترتیب یک تساوی، یک باخت و یک برد بوده است.

اولین قضاوت و تساوی

اولین قضاوت کوپال ناظمی برای تیم استقلال در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ در هفته پنجم لیگ برتر هجدهم مقابل فولاد خوزستان بود. این دیدار در شهر تهران و استادیوم آزادی با مربیگری وینفرد شفر برگزار شد که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند. محمد دانشگر و آرمین سهرابیان در آن بازی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

دومین قضاوت و شکست

دومین قضاوت کوپال ناظمی در همان فصل هجدهم مسابقه جنجالی استقلال در مشهد بود که در تاریخ هفتم اردیبهشت سال ۱۳۹۸ و در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر با شکست استقلال همراه شد. بهنام برزای در آن بازی تک گل مشهدی ها را زد تا همان شب و در مشهد، ساعاتی پس از باخت، امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت وینفرد شفر را از مربیگری برکنار و فرهاد مجیدی را برای اولین بار به عنوان سرمربی تیم استقلال جانشین مربی آلمانی معرفی کند. شاید فرهاد مجیدی از این حیث خاطره جالبی با کوپال ناظمی داشته باشد.

آخرین قضاوت و پیروزی

سومین و آخرین قضاوت کوپال ناظمی برای استقلال به هفته ششم لیگ برتر بیستم برمی‌گردد. دیداری که روز یکشنبه ۲۳ آذر ماه سال ۱۳۹۹ و باز هم بین تیم‌های پدیده و استقلال برگزار می شد. این دیدار در مشهد با پیروزی دو بر صفر شاگردان محمود فکری در نیم فصل اول گذشته لیگ برتر بیستم به پایان رسید. سبحان خاقانی و محمد دانشگر گلزنان استقلال در این بازی بودند. کوپال ناظمی در دقیقه ۲۵ آن بازی محمدعرفان معصومی از تیم میزبان را اخراج کرد و در ادامه به رضاوند و شجاعیان هم کارت زرد نشان داد.

دیدار تیم‌های استقلال و هوادار با قضاوت ناظمی چهارشنبه هفته جاری ۲۸ مهر از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. این چهارمین قضاوت ناظمی برای تیم استقلال خواهد بود.

نظر شما