شناسهٔ خبر: 50240943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار میریان:

تعالی معنوی و رشد شخصیتی در سایه محبت اهل بیت(ع) و در مسیر ولایت قابل دستیابی است

همدان-معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران ولایت پذیری و محبت به اهل بیت(ع) را شاخصه اصلی و سفارش شهدا دانست و گفت: تعالی معنوی و رشد شخصیتی در سایه محبت و عنایت اهل بیت(ع) و در مسیر ولایت قابل دستیابی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، ششمین سالگرد شهادت مدافعان حرم استان همدان، شهیدان «مجتبی کرمی»، «سید میلاد مصطفوی» و «مجید صانعی موفق» با حضور فرماندهان، همرزمان و قشرهای مختلف مردم در امامزاده عبدالله (ع) همدان برگزار شد.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران در این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به تبیین اهمیت دفاع از حرم اهل بیت(ع) و حضور تاریخی ایران در نبرد با عناصر تروریستی داعش در سوریه و عراق پرداخت.

سردار سیدمرتضی میریان گفت: حضور این عناصر فداکار و از جان گذشته و ایثار جهادگران در خاک غربت نه تنها کشور ما و سوریه بلکه منطقه را از خطر فراگیری تروریست‌ها نجات داد.

وی ادامه داد: معنای زنده بودن شهدا در جامعه همین تأثیر و تأثر آنها در سطح جامعه و منطقه و حتی بین‌الملل است.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ولایت پذیری و محبت به اهل بیت(ع) و ولایت را شاخصه و سفارش اصلی و مشترک شهدای والامقام دانست و بیان داشت: تعالی معنوی و رشد شخصیتی در سایه محبت و عنایت اهل بیت(ع) و در مسیر ولایت قابل دستیابی است و شهدای عزیزمان به نیکی، این رشد و تعالی را کسب کرده و به اعتلای مسیر حق و حقیقت و سعادت دست یافتند.

* شهدای همدان جزو برجسته ترین‌های عرصه جهاد و شهادت و مقاومت بوده‌اند

وی اظهار داشت: همواره ملت ایران و کشور ما و مردم منطقه برکات خون پاک شهدای گرانقدر ما را احساس کرده‌اند.

سردار میریان به نقش‌آفرینی دشمن و توطئه‌ها جهان استکبار در سطح منطقه و به ویژه کشورهای شمالی و شرقی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح همواره آماده دفع و رفع هرگونه فتنه و توسعه در مرزهای زمینی و فرامرزهای کشور عزیزمان است.

وی به نقش شهدای مدافع حرم استان همدان در مقاطع حساس تاریخی انقلاب و به ویژه در دفاع از حرم و مقابله با عناصر تروریستی در منطقه اشاره و عنوان کرد: شهدای عزیز این خطه جزو برجسته ترین‌های عرصه جهاد و شهادت و مقاومت بوده‌اند و این شهدا حقیقتاً هر کدام نقش‌های حساس و سرنوشت‌ساز در حوزه ماموریتی خود ایفا کردند.

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما