شناسهٔ خبر: 50240641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شکست دشمن در منطقه حاکی از پیمودن پرشتاب و بدون توقف مسیر حاج قاسم است

سردار سلامی گفت: امروز این شتاب را در جای جای منطقه ای که جبهه مقاومت در آن شکل گرفته و در حال مبارزه با استعمار و استکبار برای اعاده حق مسلمانان است؛ می بینید؛ عقب نشینی های آشکار دشمنان و قدرت های بزرگ را از این منطقه می بینید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار سرلشکر حسین سلامی، دوشنبه شب(۲۶ مهر) در حاشیه زیارت مزار حاج قاسم گفت: خود حاج قاسم یک راه و یک مسیر بدون توقف بود؛ همانگونه که یک مکتب بود و مسیر حرکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به گونه ای است که با شهادت شخصیت های بزرگ، این مسیر نه تنها متوقف نمی شود بلکه پیمودن آن شتاب بیشتری می گیرد.

 

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شما امروز این شتاب را در جای جای منطقه ای که جبهه مقاومت در آن شکل گرفته و در حال مبارزه با استعمار  و استکبار برای اعاده حق مسلمانان است؛ می بینید؛ عقب نشینی های آشکار دشمنان و قدرت های بزرگ را از این منطقه می بینید.

 

وی افزود: اخراج و فرار آمریکایی ها از افغانستان، عقب نشینی ماه های آخر حضور آنان در عراق و شکست آنان در پروژه خطرناک لبنان، شکست اهداف دشمن در جبهه سوریه، شکست هدف ها و حرکات دشمن در تحریم جمهوری اسلامی ایران و شکست محاصره اقتصادی سیاسی نظام ما را به خوبی می بینید.

 

سردار سلامی تصریح کرد: بنابراین این راه، این راهی است که با شهادت شخصیت ها و فرماندهان بزرگی مثل حاج قاسم که شخصیت جهانی دارند نه تنها متوقف نمی شود بلکه به نحو مناسبی توسط دنبال کنندگان آن راه و طریق مستقیم ادامه خواهد یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز آثار اعتماد به نفس و پیروزی در جبهه اسلام و جبهه مقاومت بیش از گذشته نمایان است و نمادهای این پیروزی و نشانه های عقب نشینی و شکست دشمن را به خوبی می بینیم؛ در هیچ جبهه ای و جهاتی از حرکات انقلاب اسلامی هیچگونه سستی نمی بینید و در عین حال در هیچ جبهه ای از دشمن هیچ اثری از موفقیت نمی بینید پس حاج قاسم زنده است و راه او زنده و پیروان او با این راه زنده هستند.

 

 

فرمانده کل سپاه در پایان گفت: ولی امر ما رهبر معظم انقلاب در عرصه هدایت امت همانند گذشته و بهتر و بییشتر از گذشته درخشان در حال ایجاد تأثیرات تعیین کننده است و رویش های جدید نشان این است که انقلاب با نفس جدیدی در حال حرکت است. 

پایان پیام/80

نظر شما