شناسهٔ خبر: 50240606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ربیعی: نزدیک به ۵۵ درصد تیم فصل گذشته را حفظ کرده‌ایم / سپاهان تیمی بسیار قوی‌‌تر از فصل پیش است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص بازی در مقابل سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم سپاهان اصفهان در خصوص این بازی اظهار کرد: هفته وحدت را تبریک می‌گویم و امیدوارم فصل جدید لیگ برتر فوتبال برای همه تیم‌ها به خوبی شروع شود. فردا اولین بازیمان در فصل جدید است و من برای تیم سپاهان اصفهان و دوست عزیزم محرم نوید کیا سرمربی این تیم احترام بسیار زیادی قائل هستم و سعی می کنیم برای بازی فردا با توجه به شرایط سختی که طی ۲ هفته اخیر داشته ایم، خودمان را برای این بازی مهیا کنیم. نزدیک ۳۰ روز است که دوره پیش فصل را سپری می‌کنیم و تیم ما و بسیاری از تیم‌های دیگر با شرایط آمادگی و آرمانی خودمان فاصله داریم، اما سعی می‌کنیم به آمادگی مد نظرمان برسیم، امیدوارم بازی فردا  مثل گذشته به دور از هرگونه حاشیه‌ای باشد و مانند فصل گذشته رقابت ۲ تیم فنی باشد و در نهایت تیمی به موفقیت برسد که شایسته آن است.

حریف دست و پا بسته‌ای مقابل سپاهان نخواهیم بود

او در خصوص شکست سنگین فصل گذشته مس رفسنجان در مقابل سپاهان و اینکه چه برنامه‌های برای این بازی دارد، گفت: ما پارسال ۳ بازی رسمی و ۲ بازی دوستانه با سپاهان داشتیم. بازی دور برگشتمان مقابل سپاهان در لیگ برتر روز خوب ما نبود و منجر به شکست ما شد و من در پایان بازی اعلام کردم که این بازی روز خوب ما نبود و همچنین اشتباهاتی نیز در این بازی داشتیم، اما بازی خوبی هم در جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان انجام دادیم که در دقیقه ۱۲۰ گل دریافت کردیم و نزدیک ۱۲ دقیقه هم ده نفره بازی کردیم و تمام کارشناسان داوری نیز اعلام کردند که داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد و ما مثل گذشته نیز در مقابل اشتباهات داوری سکوت خواهیم کرد. در برابر سپاهان هم بازی خوب داشتیم هم بد و در بازی فردا سعی می‌کنیم ما مولد اشتباهات نباشیم و بازی خوبی را ارائه بدهیم و قطعا ما حریف دست و پا بسته‌ای در بازی فردا نخواهیم بود.

سپاهان تیمی بسیار کامل تر از فصل گذشته است

او ادامه داد: سپاهان ۹۰ درصد تیم سال گذشته را حفظ کرده و مغانلو و ریگی را نیز جذب کرده است. تیم ما نیز نزدیک به ۵۵ درصد تیم سال گذشته را حفظ کرده، اگر از لحاظ فنی نگاه کنیم ما زمان بیشتری برای تکامل و هماهنگی نیاز داریم، اما سعی می‌کنیم با وجود اینکه چندین بازیکن خود را در بازی فردا بازی در اختیار نداریم خودمان را از لحاظ فنی آماده این بازی می‌کنیم و کاری نیز به بازی‌های فصل گذشته نیز نداریم. به فصل جدید لیگ برتر فکر می‌کنیم و به نظرم تیم سپاهان امسال بسیار کامل‌تر از سال گذشته است و ما به این موضوع قائل هستیم.

۶ بازیکن را در دیدار مقابل سپاهان در اختیار نداریم

او در پایان گفت: خواسته یا ناخواسته عقیل کعبی و مجید نصیری را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداریم، شاهین توکلی و فراز امامعلی ۲ روز است که به تمرینات اضافه شدند و ظاهر سلیمان نیز در بازی عمان و استرالیا مصدوم شده بود و او در حال طی روند درمانی خود است. ما ۶ بازیکن را برای فردا در اختیار نداریم، اما بقیه بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند و آرزو می‌کنم که ملت عزیزم هرچه زودتر از شر ویروس منحوس کرونا رهایی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما