شناسهٔ خبر: 50240574 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمایه گذاری نافرجام؛

پول هنگفتی که رئال مادرید توی جوب ریخت!

رینیر ژسوس، هافبک برزیلی رئال مادرید آماده است تا در ماه ژانویه از تیم دورتموند جدا شود.

صاحب‌خبر -

در ماه ژانویه سال 2020 بود که باشگاه رئال مادرید اعلام کرد با فلامینگو برای انتقال رینیر ژسوس، هافبک جوان و برزیلی تا ژوئن سال 2026 به توافق رسیده است. این انتقال حدود 30 میلیون یورو برآورد شد و به نظر می رسد رئال مادرید یک هافبک و جوان خلاق برای بیمه کردن خط میانی خود در سال های پیش رو جذب کرده است.

 

رینیر ژسوس بدون انجام حتی یک بازی برای تیم اصلی رئال مادرید به طور قرضی به دورتموند پیوست. اما عملکرد رینیر ژسوس در دوران قرضی حضور در دورتموند خوب نبوده و رئال مادرید در تلاش برای فروش دائمی این بازیکن است.

 

 

این هافبک 19 ساله و برزیلی که در حال سپری کردن دومین فصل قرضی خود در بوندسلیگا است، شرایط خوبی در این باشگاه نداشته و در این فصل دقایق زیادی در تیم تحت هدایت مربی مارکو روزه، سرمربی جدید این تیم بازی نکرده است. جولیانو برتولوچی، مدیر برنامه رینیر به دنبال انتقال قرضی این بازیکن در ماه ژانویه به بنفیکا بوده و مذاکرات بین طرفین آغاز شده است.

 

کلید این انتقال خورخه ژسوس، سرمربی فعلی بنفیکا است که با رینیر در فلامنگو همکاری داشته و حالا از دیدار مجدد با این بازیکن استقبال کرده است. همچنین مدیران باشگاه رئال مادرید نیز راضی به این اتقال بوده و ترجیح می دهد رینیر ژسوس لباس بنفیکا را به تن کند. در واقع ، رئال علاقمند است گزینه خرید دائمی و اجباری به مبلغ 20 میلیون یورو در قرارداد این بازیکن با بنفیکا لحاظ شود تا به نوعی از شر رینیر ژسوس در سال های بعد نیز خلاص شوند.

نظر شما