شناسهٔ خبر: 50240373 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نقاط حادثه‌خیز محور جنوبی ملارد ایمن‌سازی می‌شود

شهردار ملارد از ایمن‌سازی نقطه حادثه خیز محور جنوبی ملارد خبر داد و گفت: خیابان درختی این شهر معروف به «جاده مرگ» به قید فوریت اصلاح هندسی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، محمد بهمنی اصلاح هندسی خیابان درختی را یکی از مطالبات به حق شهروندان و رانندگانی که از این مسیر در حال تردد بودند برشمرد و اظهار کرد: بلوار امام رضا (ع) (محور چیتگر) مهمترین محور جنوبی شهر ملارد تلقی می‌شود و این مسیر نقطه اتصال ملارد به صفادشت و اشتهارد است که متأسفانه قسمت درختی این بلوار (حصارک غفاری) از نقاط حادثه خیز شهرستان بوده که مکرراً تصادفات ناگواری در آن محور اتفاق افتاده و به جاده مرگ نیز معروف است.

وی افزود: طی بازدید با اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری که از این منطقه داشتیم، دستور جهت تسریع در عملیاتی شدن تعریض این مسیر به معاونت امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری صادر شد و امروز با پی گیری های مداوم تلاش می‌کنیم در کمترین زمان این طرح را به سرانجام برسانیم.

شهردار ملارد خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تعریض این جاده حد فاصل تقاطع خیابان آیت الله رفسنجانی تا پلیس راه صفا دشت در فاز اول، مخلوط ریزی و زیر سازی شامل تسطیح، آب‌پاشی و رگلاژ و کمپکت آن به مقدار تقریبی ۲۱۰۰ مترمکعب توسط واحد امانی معاونت امور زیربنایی و ترافیک انجام و در حال آماده سازی جهت روکش آسفالت می‌باشد که امیدواریم به قید فوریت از تصادفاتی که در این محور شاهد آن بودیم کاسته شود.

وی با بیان اینکه اقدامات عمرانی و خدماتی باید بر اساس نیاز سنجی شهروندان انجام می‌شود، تصریح کرد: اگر برنامه ریزی مجموعه مدیریت شهری در قالب پروژه‌های عمرانی و خدماتی این شهر با اولویت بندی و نیاز سنجی به مرحله اجرا درآید،.تامین و فراهم ساختن نیازهای زیربنایی شهروندان امری سهل و آسان است که ضرورت دارد مسئولین شهری به این امر مهم اهتمام ورزند.

بهمنی ادامه داد: برای ارتقا کیفیت زندگی شهروندان شریف شهر ملارد تمام توان خود و کارکنان شهرداری را به کار خواهد بست.

منبع: مهر

نظر شما