شناسهٔ خبر: 50240186 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تبلیغات

هدایای تبلیغاتی نفیس مناسب مدیران

اجناس چرمی به‌دلیل ماهیت چرمی خود از کیفیت بالایی برخوردارند. چرم ماندگاری زیادی دارد، به همین دلیل با دادن هدیه چرمی تا مدت‌ها در ذهن مخاطب خود باقی می‌مانید.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از راه‌های پیشبرد اهداف تجاری و پیشرفت در کسب و کار استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی می‌توانند کسب و کار شما را وارد سطح تازه و بالاتری کنند. هر یک از این هدایا برای گروه خاصی از افراد کاربرد دارند. هدایای تبلیغاتی لوکس مناسب مدیران باید متفاوت از سایر هدایا باشد.

با دادن هدیه لوکس به مدیران، در اصل برای شرکت خود بازاریابی می‌کنید و بین خود و مدیر آن شرکت پلی ارتباطی تشکیل می‌دهید. هر چه هدیه تاثیرگذارتر باشد، به نفع تجارت شما خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی لوکس نماینده مناسبی برای نشان دادن شرکت شما هستند. آن‌ها باید به‌گونه‌ای باشند که نظر مدیران را به کسب و کار شما جلب کنند. آن‌ها همچنین این قابلیت را دارند که به نام برند شما مزین شوند.

تاثیر هدایای لوکس مناسب مدیران در کسب و کار‌ها

هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. هر یک از این هدایا مناسب قشر خاصی هستند، پس قبل از اینکه آن‌ها را به کسی بدهیم، باید ابتدا ببینیم آیا مناسب آن فرد و رده شغلی او هست یا خیر؟ در انتخاب هدایای مدیریتی باید به موارد زیادی توجه کرد.

مدیر هر شرکت بالاترین رده شغلی در آن شرکت را دارد. کسی که به‌عنوان مدیر برگزیده شده است، قطعاً ویژگی‌های شخصیتی خاصی دارد. مدیران معمولاً بسیار نکته بین و سخت‌گیر هستند. آ‌نها افرادی نفوذناپذیرند و براحتی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند. همین خصوصیت‌های اخلاقی و شخصیتی روند انتخاب هدیه برای مدیران را سخت می‌کند.

قبل از انتخاب هدایای مدیریتی نفیس به این نکات توجه کافی داشته باشید و زمان کافی برای انتخاب هدیه صرف کنید. در غیر این صورت وقت، پول و انرژی خود را بیهوده هدر داده‌اید. هدیه تبلیغاتی شما باید درخور یک مدیر باشد و توجه او را جلب تجارت شما کند. تنها در این صورت است که علاوه بر هزینه‌ای که برای تهیه کردن هدیه کرده‌اید، باعث سودآوری بیشتر برای شرکت هم خواهید شد.

هدایای دیجیتال یادبودی خاطره ساز

ست هدایای دیجیتال از مناسب‌ترین هدایای مدیریتی هستند. این ست‌ها شامل لوازم دیجیتالی مثل هندزفری بلوتوثی، شارژر فندکی، فلش، پاوربانک، خودکار، هدست و ... می‌شوند. این هدایا علاوه بر ظاهر لاکچری و شیکی که دارند، به نسبت گران هم هستند؛ بنابراین تاثیر زیادی روی مدیران می‌گذارند.

هدایای دیجیتال به‌دلیل اینکه در زندگی روزمره بسیار پر کاربردند، دائماً در دید قرار می‌گیرند. چه چیزی بهتر از اینکه مدیر یک سازمان به‌نام از هدیه شما استفاده کند و علاوه بر این دیگران هم شاهد این مسئله باشند. ست‌های دیجیتال معمولاً در رنگ‌های رسمی و در عین حال جذاب تولید می‌شوند. رنگ‌هایی مثل مشکی و طلایی که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کنند.

هدایای چرم؛ هدایایی نفیس و تک

ست چرم صرف‌نظر از اینکه به چه کسی هدیه داده می‌شود، از قدیم جزء هدایای لاکچری به حساب می‌آمد. جذابیت و جلوه‌ای که محصولات چرم دارند، هر کسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این محصولات معمولاً در عین سادگی بسیار شیک هستند. ست چرم علاوه بر اینکه برای مدیران هدیه تبلیغاتی مناسبی است، برای افراد سخت‌پسندی که سلیقه کلاسیک دارند هم هدیه خوبی‌اند. این ست‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کیف پول چرم
  • خودکار یا روان‌نویس
  • کمربند
  • جاسوئیچی
  • جاکارتی
  • نوت برگ

اجناس چرمی به‌دلیل ماهیت چرمی خود از کیفیت بالایی برخوردارند. چرم ماندگاری زیادی دارد، به همین دلیل با دادن هدیه چرمی تا مدت‌ها در ذهن مخاطب خود باقی می‌مانید.

ست‌های رومیزی هدیه‌ای کاربردی

از جمله لوازمی که در دفتر کار هر مدیری دیده می‌شود، ست رومیزی است. ست‌های رومیزی در فضای اداری وسیله‌ای بسیار کاربردی هستند و از آنجا که روی میز قرار می‌گیرند، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. رومیزی بودن این ست‌ها باعث می‌شود که نیاز مدیران به این وسایل کاملاً برطرف شود و سریعاً به هرچیزی که می‌خواهند دسترسی پیدا می‌کنند. وسایلی که معمولا روی میز مدیران قرار می‌گیرند عبارتند از: سر رسید، ساعت رومیزی، جاقلمی، تقویم، جاکارتی، جا یادداشتی و غیره.

صنایع دستی نفیس خیره‌کننده نگاه‌ها

صنایع دستی از جمله محصولاتی هستند که در هر جا توجه بیننده را به خود جلب می‌کنند. تصور کنید اگر ست صنایع دستی نفیس را به‌عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید، تا چه حد در روحیه فرد تاثیر می‌گذارد.

صنایع دستی تقریباً در هر مکانی برای زیبایی استفاده می‌شوند. از شرکت‌ها، مطب‌ها، دفتر‌ها گرفته تا هتل‌ها و رستوران‌ها. این هدایای لوکس اکثرا در جا‌هایی قرار می‌گیرند که در معرض دید عموم اند. برای همین در وجهه شغلی و کسب و کار شما تاثیر زیادی دارند.

از جمله ست‌های صنایع دستی مناسب مدیران تابلو‌های نفیس کار شده با طلا و نقره، صنایع قلمزنی شده، فیروزه‌کوبی شده، الماس کاری شده، محصولات دارای میناکاری، انواع ظرف‌ها و گلدان‌های ظریف و تزئینی کار شده و همین‌طور جعبه‌های نفیس هستند.

خودکار نفیس هدیه‌ای در دستان مدیران

خودکار و روان‌نویس از جمله وسایلی است که هر مدیری نیاز دارد. آن‌ها بسیار کاربردی هستند، علاوه بر این اگر به‌صورت خاصی طراحی شوند، جنبه زیبایی هم دارند. خودکار‌های تبلیغاتی نسبت به خودکار‌های معمولی بسیار متفاوتند. این روان نویس‌ها و خودکار‌ها معمولاً از برند‌های معروف هستند و جنس متفاوتی دارند. همین باعث تبدیل شدن آن‌ها به یکی از هدایای مدیریتی لوکس شده است.

خودکار‌های تبلیغاتی اکثرا فلزی و سنگین‌تر از خودکار‌های عادی‌اند، به همین دلیل ظاهر رسمی و جدی دارند و برای استفاده در محیط اداری و قرار گرفتن در دست مدیران هستند. برای زیبایی بیشتر، روی بدنه این خودکار‌ها از چرم یا مواد دیگر استفاده می‌شود. به علاوه به‌دلیل جنس فلزی خودکار، امکان حک لیزری روی بدنه وجود دارد. همچنین برای تاثیرگذاری بیشتر نام برند یا نام فرد را در این قسمت می‌توان نوشت.

موردی که نفیس بودن این محصولات را بیشتر از قبل می‌کند، جعبه مخصوص آن‌ها است. خودکار‌هایی که در جعبه هدیه داده می‌شوند در نظر مخاطب جلوه بیشتری دارند. این جعبه‌ها اغلب از جنس جیر، چوب، چرم و ... هستند.

ست هدیه اداری هدیه‌ای کاربردی برای همه موقعیت‌ها

اگر دنبال هدایای تبلیغاتی لوکس با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌شود نگاهی به انواع هدایای تبلیغاتی اداری بیندازید. ست هدیه اداری به نسبت سایر هدایا قیمت به صرفه‌تری دارد و برای هر موقعیتی از جمله سمینار‌ها و نمایشگاه‌ها کاربردی است.

ست هدیه اداری تنوع زیادی دارد، زیرا محصولات زیادی را در بر می‌گیرد. این گروه از هدایای تبلیغاتی ترکیبی از وسایل دیجیتال و اداری است. لوازمی مثل پاوربانک، هندزفری، هولدر موبایل، شارژر فندکی، خودکار، جاسوئیچی و ... از جمله وسایلی هستند که در این ست‌ها به چشم می‌خورند.

معمولاً ترکیب ۲ تا ۳ عدد از لوازم دیجیتال و اداری گفته شده در جعبه‌ای شیک با پوشش داخلی ابری قرار می‌گیرند و هدیه‌ای نفیس را به وجود می‌آورند. حکاکی لیزری اسم برند شما روی این هدایا نام شرکت شما را فراموش نشدنی خواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی لوکس مناسب مدیران چه ویژگی‌هایی دارند؟

هدایای نفیس مخصوص مدیران ویژگی‌های متمایزی نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر دارد. این هدایای لوکس معمولاً:ی نسبتاً گران‌تر از بقییه هدایا هستند؛ کیفیت بالاتری دارند؛ زیرا از مواد اولیه و لوازم نفیس و لوکس تشکیل می‌شوند. در نهایت هدایای مدیریتی خاص‌تر هستند و هر جایی دیده نمی‌شوند، زیرا باید شایسته مدیران باشند.

نظر شما