شناسهٔ خبر: 50240079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

نتایج سال‌گذشته ارتباطی به دیدار فردا ندارد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: کاری به نتایج سال گذشته برابر سپاهان نداریم و به‌دنبال پروژه جدید مقابل این تیم و حریفان هستیم.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در کنفرانس پیش از دیدار تیمش در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان گفت: خودمان را برای دیدار اول مهیا می‌کنیم، نزدیک به ۴۰روز است دوره پیش‌فصل را سپری کرده‌ایم؛ قطعا برای ما و دیگر تیم‌ها تا مرز هماهنگی مدنظر فاصله زیادی وجود دارد اما سعی می‌کنیم رفته‌رفته به هارمونی لازم برسیم.

او افزود: امیدوارم دیدار فردا بدون هرگونه حواشی یک رقابت فنی باشد و در نهایت موفقیت از آن تیمی باشد که لایق پیروزی است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درخصوص دیدارهای فصل پیش تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: سال‌گذشته ۵بازی با سپاهان انجام دادیم، متاسفانه بازی برگشت فصل‌پیش روز بدی را سپری کردیم، اما در جام‌حذفی در همین ورزشگاه باوجود اشتباه داور در اخراج بازیکن ما، خیلی بدموقع گل دریافت کردیم، در برابر سپاهان بازی خوب و بد داشته‌ایم.

ربیعی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در دیدار فردا مرتکب اشتباهاتی نشویم و بازی به‌مراتب بهتری از آخرین دیدارمان مقابل سپاهان به‌نمایش خواهیم گذاشت.

او با اشاره به اینکه مس برای نتیجه کامل پا به زمین می‌گذارد خاطرنشان کرد: حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و مسیر خودمان را می‌رویم، اما تفاوت فنی بین تیم ما و سپاهان در حفظ شاکله اصلی تیم فصل پیش است، ضمن‌اینکه بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند. تیم ما هم ۵۰ درصد از فصل پیش خود را نگه‌داشته است، بنابراین از لحاظ فنی زمان بیشتری برای تکامل و هماهنگی نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: با این وجود ذهنیت خوبی در بازی خواهیم داشت، با تمام وجود بازی می‌کنیم و کاری به بازی‌های گذشته نداریم، به سال جدید و آینده‌ای جدیدتر فکر می‌کنیم.

ربیعی در پایان با اشاره به غایبین مس رفسنجان در دیدار فردا گفت: عقیل کعبی و مجید نصیری را به‌دلیل ابتلا به کرونا و شاهی توکلی، فراز امامعلی و ظاهر سلیمان را هم به‌دلیل مصدومیت همراه نخواهیم داشت، ۶ بازیکن‌مان در این بازی حضور نخواهند داشت اما بقیه اعضای تیم آماده بازی هفته‌اول برابر سپاهان هستند.

 

انتهای پیام/ص

نظر شما