شناسهٔ خبر: 50240056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تیم بدمینتون بانوان اردبیل در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت

رئیس هیات بدمینتون استان اردبیل گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در سال جاری تیم بدمینتون بانوان استان اردبیل د ر مسابقات کشوری حضور خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

بهزاد تقی‌زاده شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در چند سال گذشته تمام تلاش خود را در راستای توسعه این ورزش در سطح استان اردبیل به کار بستیم و چنانچه در سال گذشته ورزشکاران بدمینتون باز استان اردبیل در رده سنی ۱۱ سال با حضور در مسابقات کشوری موفق به کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی شده بودند.

وی افزود: در حال حاضر نیز تمام تلاش خود را بر این موضوع قرار داده‌ایم که یک تیم از استان اردبیل در لیگ دسته یک و یا ۲ کشوری حضور یابد و اما علاوه بر آن در حوزه بانوان در سال جاری یک تیم در مسابقات کشوری از استان اردبیل حضور خواهد یافت.

رئیس هیات بدمینتون استان اردبیل تشریح کرد: از حدود ۲ سال گذشته که مسؤولیت مدیریت هیات بدمینتون استان اردبیل را در اختیار گرفته‌ایم، تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت این ورزش در استان به کار بسته‌ایم.

وی افزود: در این راستا سعی بر تشکیل کمیته‌های فعال و تجهیز هیات‌های شهرستان کردیم و خوشبختانه در حال حاضر تمامی شهرستان‌های استان، به جز شهرستان‌های جدیدالتاسیس دارای هیات ورزشی بدمینتون هستند و تجهیز و راه‌اندازی هیات ورزشی بدمینتون در شهرستان‌های جدید نیز در دستور کارمان قرار دارد.

تقی زاده تشریح کرد: در حال حاضر تمامی کمیته‌های این هیات ورزشی از قبیل کمیته‌های هماهنگی، اداری، فنی، همگانی، پیشکسوتان و ... فعال هستند.

رئیس هیات بدمینتون استان اردبیل گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا، هر هفته در یک محله مسابقات محلی اجرا می‌کردیم و پس از شیوع این بیماری که محدودیت‌هایی را برای برگزاری چنین مسابقات محله ای به وجود آورد سعی بر این داشتیم که بر مسابقات بدمینتون را در خانه‌ها و باشگاه مجازی بدمینتون و ... اجرا کنیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما