شناسهٔ خبر: 50239895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزیدگان ششمین دو سالانه خوشنویسی ایران در قزوین تجلیل شدند

قزوین - ایرنا- ششمین دو سالانه خوشنویسی ایران در قزوین روز دوشنبه در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با معرفی آثاربرگزیده در رشته های نستعلیق، نسخ، ثلث و شکسته نستعلیق به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،  با نظر هیات داوران برترین های خوشنویسی ایران در ششمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران در بخش نستعلیق مصطفی عابدینی از قزوین، محمدجواد شکوهی فرد از البرز و حامد فقیهی از قم به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین علیرضا مطلبی از مازندران، سید پیمان سادات نژاد از ایلام، علی حسینی از کردستان، ابراهیم دلاوران از خوزستان، احمد صباحی کیا از ایلام، حمید احمدی از تهران، هادی آقایی از البرز، رسول آقامیری از اصفهان و صابر میکائیلی از کردستان شایسته تقدیر شدند. 
 در بخش بانوان فاطمه مقیمی از خراسان رضوی،‌ شیرین کرمی از تهران و در بخش جوانانن نیما حسن پور از مازندران در نستعلیق مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش شکسته نستعلیق محمود رحیمی عهد از تهران، حمید رضا خداکرمی از بوشهر و محمد اندرز از بوشهر  رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و مریم ذوالقدر از قزوین، حافظ رنجبر از کردستان، امیر دانش مراغی از آذربایجان شرقی، مجتبی محمد علیپور از البرز، مهدی منصوری از ایلام شایسته تقدیر شدند.
همچنین در بخش شکسته نستعلیق بانوان شهربانو نجفی از تهران،  فاطمه کاظمی از قزوین و در بخش جوانان میثم صدری از تهران مورد تقدیر قرار گرفتند. 
در بخش ثلث نیز مجید داستانی از قم، علی احسان پور از مشهد و علی سلطانی از همدان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و  در این بخش نیز از احمد خوانساری از قم، احسان کاظمی از تهران، رحیم خلیلی از خراسان رضوی و در بخش بانوان از طیبه رمضانی از تهران تقدیر به عمل آمد.
در بخش نسخ مجید سعید کافی از استان سمنان و محمدنعیم جوادی از قم، سحر فرید از استان قم  رتبه های  اول تا سوم را کسب کردند و از محمد گودرزی از قم، حمید مکانیک از خراسان رضوی، محمد بازیار از گلستان و در بخش بانوان از زهرا شیرازی پور از البرز تقدیر شد. 
در بخش نقاشی خط نیز رتبه اول تا سوم به ترتیب توسط شمس‌الدین مرادی از تهران، فاطمه حسنی از سمنان و مهدی زمانی از البرز کسب شد و از لیلا موسوی از تهران، هادی هنردوست از همدان و مهسا دواچی تقدیر شد.
ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران ۲۶مهرماه /امروز/ به میزبانی قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار شد.

نظر شما