شناسهٔ خبر: 50239514 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس راهور کاشان: در برخی ساخت و سازها به مسائل ترافیکی اعتنا نمی‌شود

گروه استان‌ها - رئیس پلیس راهور کاشان با بیان اینکه در برخی ساخت و سازها به مسائل ترافیکی اعتنا نمی‌شود، گفت: لزوم مشارکت مدیریت شهری در پایش تصویری بیس از پیش احساس می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، سرهنگ مهدی پاکروان بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شهری کاشان ضمن تاکید بر استفاده از نگاه تخصصی گرافیکی در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: هسته مرکزی شهر دارای ترافیک بسیار شدید است و این شرایط با شیوع ویروس کرونا است و یقینا با بهتر شدن شرایط این ترافیک تشدید می شود.

وی ضمن تاکید بر به کارگیری مشاوران در حوزه ترافیکی افزود: علاوه بر نگاه تخصصی عمرانی در مدیریت شهری لازم است تا نگرش ترافیکی نیز وجود داشته باشد تا در آینده شاهد نادیده گرفتن موارد ترافیکی نباشیم.

رئیس پلیس راهور شهرستان کاشان ضمن انتقاد از ساخت پاساژ در محور شهید رجایی بدون در نظر گرفتن پارکینگ برای آن ابراز داشت: این مورد و مواردی نظیر ساخت و سازهای اطراف میدان جهاد نمونه‌هایی گذشته عدم اعتنا به مباحث ترافیکی در کاشان است.

وی بلوار دارالسلام کاشان را یکی از نقاط حادثه خیز کاشان دانست و گفت: در طول یک سال گذشته چهار نفر در این بلوار جان خود را از دست دادند چراکه فرآیند آشکارسازی و آرام‌سازی سرعت در این مسیر صورت نگرفته است.

پاکروان تصریح کرد: لازم است مدیریت شهری برای تأمین امکانات و هزینه نیروی انسانی به منظور تقویت نظارت و پایش ترافیکی در سطح و اقدامات کلان‌شهرها در این زمینه کمک‌های لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/801/ ع

نظر شما