شناسهٔ خبر: 50239321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار سمنان: نقشه اصلی دشمن ایجاد شکاف در بین‌ مسلمانان است

گروه استان‌ها- استاندار سمنان بر ضرورت حفظ وحدت بین مسلمانان جهان تأکید کرد و گفت: نقشه اصلی دشمن ایجاد شکاف در بین‌ مسلمانان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی عصر امروز در مراسم یادبود شهدای نماز کشور افغانستان که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در مهمانشهر مهاجرین افغانستانی سمنان برگزار شد اظهار داشت: وحدت در بین ‌مسلمانان جهان، بالاترین و ارزنده‌ترین دستاورد جهان اسلام است که باید با هوشیاری آن را حفظ و تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که‌ مقام معظم ‌رهبری نیز فرمودند، این‌گونه اقدامات، نقشه و دسیسه شوم‌ آمریکاست که ‌متأسفانه توسط دست‌نشانده‌های آن در منطقه اتفاق می‌افتد.

استاندار سمنان گفت: دشمنان بدانند که ‌این ‌اتفاقات باعث تفرقه‌افکنی و جدایی بین ‌مسلمانان نخواهد شد و امروز مسلمانان ‌با وحدت،‌ انسجام و صمیمیت، مسیر پیش رو را به سمت قله‌های موفقیت طی خواهند کرد.

هاشمی افزود: نقشه اصلی دشمن، ایجاد شکاف در بین‌ مسلمانان است که ‌ما باید بسیار هوشیار باشیم و با هوشیاری، اتحاد و انسجام، به همه دشمنان اسلام اعلام کنیم‌ که شهادت، باعث افزایش انگیزه و روحیه ‌ما‌ خواهد بود و در راه‌ مقابله با آمریکا کوتاه‌ نمی‌آییم.

وی تصریح کرد: ما 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی را در پیش داریم که قطعاً در این روز تمامی مسلمانان با حیله‌ها و دسیسه‌های آمریکا مقابله خواهند کرد.

انتهای پیام/363/ ع

نظر شما