شناسهٔ خبر: 50239221 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نویدکیا: هواداران به خاطر کرونا، مقابل هتل و اتوبوس ما تجمع نکنند

محمدحسین رضوی

سرمربی سپاهان می‌گوید مس رفسنجان می‌تواند تیم سرسختی مقابل ما باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان گفت: سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ بدنی آماده کنیم. بازیکنان جدید را سعی کردیم از لحاظ تاکتیکی به تیم نزدیک‌تر کنیم. دوست داریم بازی‌ها را خوب شروع کنیم زیرا که می‌دانیم رقیب‌های سرسختی داریم.

او ادامه داد: سال گذشته مس رفسنجان در جام حذفی خیلی ما را اذیت کرد و در رفسنجان هم اذیت شدیم. می‌دانم روز سختی داریم زیرا که می‌دانیم نفرات خوبی دارند و تیم بهتری نسبت به گذشته شده‌اند و امیدوارم هواداران از این بازی لذت ببرند.

نویدکیا درباره نایب‌قهرمانی فصل قبل و قهرمانی در این فصل گفت: از واقعیت نمی‌توان فرار کرد. به دو تیمی که سقوط کردند، امتیاز دادیم، می‌توانستیم قهرمان شویم. شما می‌توانی خوب باشی اما نتیجه نگیری و بلعکس. امیدوارم با امتیازاتی که می‌گیریم، بتوانیم کار را خوب شروع کنیم و امیدوارم تیم زود هماهنگ شود. حسن تیم این است که بازیکنانی که اروپا نرفتند، در تیم ماندند.

وی ادامه داد: از هواداران می‌خواهم در این شرایط کرونا مراقب خود باشند و خیلی در مسیر هتل به استادیوم تجمع نکنند تا تیم هم دیر به ورزشگاه نرسد.

به گزارش ایسنا، سپاهان روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ در ورزشگاه نقش جهان مییزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام

نظر شما