شناسهٔ خبر: 50238954 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

راهنمای رزرو آنلاین‌هتل داریوش کیش

جزیره کیش یک شهر مدرن، زیبا و ساحلی است که با سفر به آن می‌توانید تجربه‌ای شبیه به یک سفر خارجی داشته باشید. البته مسلما سفر به این‌ جزیره نسبت به سفرهای خارجی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جزیره کیش یک شهر مدرن، زیبا و ساحلی است که با سفر به آن می‌توانید تجربه‌ای شبیه به یک سفر خارجی داشته باشید. البته مسلما سفر به این‌ جزیره نسبت به سفرهای خارجی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. با سفر به این ‌شهر، شما می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی کیش لذت ببرید، یک روز آرام و لذت‌بخش را کنار ساحل بگذرانید یا از مراکز خرید و فروشگاه‌های لوکس خرید کنید. از گزینه‌های راحت پیش‌روی شما برای سفر، می‌توان به رزرو تورهای مسافرتی این ‌جزیره اشاره کرد که کار تهیه هتل، تهیه بلیط و... را برای شما انجام می‌دهند.

البته چنان‌چه علاقه‌مند به سفر با تور نباشید، می‌توانید با مراجعه به سایت‌های رزرو، بلیط هواپیما و اقامت هتل موردنظر خود را تهیه کنید. اگر از آن دسته آدم‌های لوکس‌پسند هستید، ما اقامت در هتل داریوش کیش را به شما توصیه می‌کنیم.

برای رزرو هتل داریوش کیش علی بابا یکی از ‌سایت‌های معتبر موجود خواهد بود. فرایند رزرو هتل داریوش کیش از این ‌وب‌سایت را در این‌مقاله برای شما شرح می‌دهیم.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یک هتل پنج ستاره بسیار لوکس واقع‌در جزیره کیش است که در سه طبقه، ۱۹۳ واحد اقامتی را به مهمانان عرضه می‌کند. به‌جرات می‌توان واحدهای اقامتی این ‌هتل از‌جمله کاباناها، اتاق‌ها و سوئیت‌ها را از‌جمله لوکس‌ترین واحدهای اقامتی موجود در کیش دانست. بعضی از این‌واحدها منظره دریا و بعضی دیگر چشم‌اندازی از باغ را به شما نشان خواهند داد. در نگاه اول، معماری و طراحی زیبای این ‌هتل توجه شما را به خود جلب می‌کند. طراحی خارجی هتل داریوش کیش با الهام از تخت‌جمشید و پاسارگاد انجام شده و نمایی مجلل و باشکوه را در قسمت خارجی هتل ایجاد کرده است. با اقامت در این ‌هتل شما می‌توانید کنار بهره‌مندی از خدمات رفاهی فوق‌العاده، دسترسی آسان و سریعی به ساحل، مجتمع تجاری سارینا یک و بازار پردیس دو داشته باشید.

امکانات موجود در هتل داریوش کیش

از‌جمله امکانات موجود در هتل داریوش کیش می‌توان به رستوران آپادانا و کافی‌شاپ در طبقه همکف اشاره کرد که با ارائه انواع غذاها و خوراکی‌های لذیذ، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند. سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، پینت بال، مسیر دوچرخه‌سواری و ماساژ تایلندی امکانات لوکس هتل داریوش به‌حساب می‌آیند. همان‌طورکه می‌دانید، داریوش کیش یک هتل نزدیک به ساحل است و به سبب همین نزدیکی، امکان غواصی را برای مهمانان فراهم می‌کند. البته ورزش‌های آبی این‌ هتل فقط به غواصی محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید از استخرهای روباز برای شنا استفاده کنید یا به قایق‌رانی بروید.

استخرهای روباز آقایان و خانم‌ها به‌صورت مجزا بوده و آقایان حین شنا در استخر اختصاصی خود می‌توانند نمایی از خلیج‌فارس را مشاهده کنند. اگر ‌دنبال گذراندن یک بعدازظهر آرام هستید، آلاچیق‌های ساحلی یا باغ زیبا و سرسبز هتل داریوش کیش می‌توانند محیطی زیبا، آرام و دل‌نشین را برای شما فراهم کنند.

وجود یک سالن همایش بزرگ در این‌ هتل، برگزاری جلسات کاری مهم را برای مهمانان امکان‌پذیر کرده است. چنان‌چه به‌صورت هوایی و با استفاده از هواپیما به کیش سفر می‌کنید، می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان کمک بگیرید. فاصله هتل داریوش تا فرودگاه فقط هشت کیلومتر است که برای طی آن به ۹ دقیقه رانندگی نیاز دارید.

هتل داریوش کیش علی بابا

همان‌طورکه گفته شد، برای رزرو هتل داریوش کیش علی بابا یکی از بهترین و مناسب‌ترین سایت‌های موجود است. فرایند رزرو هتل داریوش کیش از طریق وب‌سایت علی بابا کار سختی نیست و برای انجام این‌کار، فقط باید به این ‌وب‌سایت مراجعه کنید و از موجودی‌ها مطلع شوید. قیمت واحدهای اقامتی هتل داریوش، بسته به نوع واحد اقامتی، طول اقامت و تعداد نفرات متفاوت خواهد بود. پیش از رزرو هریک از واحدهای اقامتی هتل داریوش بهتر است ابتدا قوانین کنسلی و استرداد وب‌سایت علی بابا را با دقت مطالعه کنید؛ چراکه قوانین سخت‌گیرانه استرداد این‌ هتل گاهی برای مشتریان دردسرساز می‌شوند.

برای مثال چنان‌چه در ایامی مانند نوروز یا ایام پیک سفر برنامه خود را برای سفر به کیش تغییر دهید، هزینه استرداد هیچ‌گاه به شما پرداخت نخواهد شد. مورد دیگری که حتما باید به آن توجه کنید، این ‌است که درصورت عدم حضور به‌موقع برای تحویل اتاق، هتل داریوش فقط تا روز بعد ساعت ۱۲ اتاق را برای شما خالی نگه می‌دارند.

از‌جمله مزایای رزرو هتل علی بابا می‌توان به ارائه تخفیف‌های فو‌ق‌العاده و توضیحات جامع درباره اتاق‌ها و امکانات واحدهای اقامتی و هتل اشاره کرد.

خلاصه مقاله و نتیجه‌گیری

در این‌ مقاله یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پنج ‌ستاره جزیره زیبای کیش، به نام هتل داریوش کیش، را به شما معرفی کردیم که با اقامت در آن می‌توانید سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی را تجربه کنید. برای رزرو هتل داریوش کیش و اقامت در آن همین حالا از طریق به ‌سایت علی بابا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

نظر شما