شناسهٔ خبر: 50238815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

‍ پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هشترود به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی

رکنا: حجت حسین پور در پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی وورزش را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

‍  به گزارش رکنا ،رئیس اداره ورزش وجوانان هسترود در پیامی ضمن تبریک 26 مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، از تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران ورزش شهرستان هشترود قدردانی کرد.

وی در این پیام آورده است:

روز تربیت بدنی، روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.

ورزش به ‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌ صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ ورزش و جوانان کشور، این هفته را که مزین به نام تربیت بدنی و ورزش شده است خدمت تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و مربیان، رؤسا، دبیران و نواب رئیس هیئت های ورزشی و خدمتکاران عرصه ورزش در حوزه های مختلف مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان کشور تبریک عرض نموده و از تلاش های همکاران خدوم در مجموعه ورزش شهرستان که نقش مهمی در دستیابی به توفیقات مختلف ورزشی در عرصه های گوناگون ایفا نموده و در انجام رسالت واقعی خود که نشر فراگیر فرهنگ ورزش عمومی در جامعه می باشد، از جان و دل تلاش کردند تقدیر و تشکر می نمایم.

از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور مسئلت می نمایم.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • بازداشت شوهر شکنجه گر ماموریت جدی پلیس آبادان ! /  پرستو ناوردی کور شد ! + فیلم و عکس

    بازداشت شوهر شکنجه گر ماموریت جدی پلیس آبادان ! / پرستو ناوردی کور شد ! + فیلم و عکس

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما