شناسهٔ خبر: 50238493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

برگزاری نماز جمعه این هفته با نظر ستاد ملی کرونا

محسن منصوری گفت: نماز جمعه این هفته طبق نظر ستاد ملی کرونا در تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ محسن منصوری در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به اهمیت این جلسات اظهار کرد:  یکی از جلسات مهم و ضروری، جلسه ستاد مقابله با کرونا است که این مسئله به سبب اهمیت موضوع و تأکید مقام معظم رهبری است.

برگزاری نماز جمعه این هفته با نظر ستاد ملی کرونا

وی ادامه داد: استانداری علاوه بر انجام وظایف ذاتی از جمله تأمین امنیت و نظارت بر دستگاه‌ها؛ اولویت‌هایی دارد که یکی از آن‌ها موضوع کرونا است از این‌رو تأکید بر این است که این جلسات به صورت مستمر برگزار شود و در این زمینه مبنا نظر کارشناسان حوزه بهداشت می‌باشد و تمام ابعاد موضوع باید سنجیده شود.

استاندار تهران در مورد مراسم 13 آبان عنوان کرد: اهمیت به معنویت و داشته‌های معنوی مردم ضروری است و کرونا در این زمینه به کشور ما و کشورهای اسلامی خسارت وارد کرده است و مدت زیادی است که نماز جمعه در تهران برگزار نمی شود؛ البته خط قرمز ما صحت و سلامت مردم است.

منصوری گفت: نماز جمعه این هفته طبق نظر ستاد ملی کرونا در تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: در مورد برگزاری مراسم 13 آبان نیز کمیته‌ای متشکل از معاونان بهداشتی 3 دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران، جزئیات پروتکل‌های بهداشتی را تدوین می‌کنند تا به فرمانداران ابلاغ و مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

نظر شما