شناسهٔ خبر: 50238300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان؛

دفاع مقدس از نمونه‌های بارز وحدت و انسجام ملت ایران بود

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان‌اینکه خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: هشت سال جنگ تحمیلی یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت‌الاسلام«سعید مهدوی» مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز(دوشنبه، ۲۶ مهر) به همراه معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، تعدادی از مسئولین محلی و روحانیون تشیع و تسنن با حضور در روستای قره‌سو یکی از روستاهای بخش لوندویل، با مادر و خانواده شهید صمد حبیبی‌شعبان از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

حجت‌الاسلام«سعید مهدوی» در این دیدار،اظهارکرد: عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: خانواده‌های شهدا فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس به میدان مبارزه با دشمنان فرستادند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.

 

وی تصریح‌کرد:حضور مردم از هر قومیت و مذهبی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.

 

حجت‌الاسلام مهدوی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و حضور در کنار آنان را عبادت دانست و خاطرنشان‌کرد: خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند.

 

مادر شهید صمد حبیبی‌شعبان نیز در این دیدار،اظهارکرد: فرزندم را به خاطر دفاع از کیان کشور و ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب به جبهه فرستادم و شیعه و سنی نداریم و همه یک خانواده هستیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه ضمن اهداء لوح سپاس و هدیه‌ای از مادر و خانواده معظم شهید حبیبی‌شبان قدردانی کرد.

 

گفتنی است، شهید صمد حبیبی‌شبان متولد دومین روز از فروردین سال ۱۳۴۵ در روستای قره‌سو بخش لوندویل بندر آستارا بود که در چهارم اسفند سال ۱۳۶۶ در منطقه حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل‌ آمد، مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای قره‌سو است.

 

 

پایان پیام/163

نظر شما