شناسهٔ خبر: 50238276 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

او لایق پیراهن شماره 10 است

آنسو فاتی بهتر از مسی، آمارها دروغ نمی‌گویند

آنسو فاتی قبل از 19 سالگی رکورد گلزنی بسیار بهتری نسبت به لیونل مسی به ثبت رسانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی یک بار دیگر دوست داران بارسا را سورپرایز کرد. ستاره 18 ساله که به زودی قدم در 19 سالگی خواهد گذاشت، شب گذشته برای اولین بار در فصل جاری در ترکیب ثابت بارسا قرار گرفت و توانست دقیقه 13 بازی با والنسیا، گل تساوی بلوگرانا را به زیبایی ثبت کند.

فاتی پس از همکاری با ممفیس دیپای با شوتی زیبا توپ را وارد دروازه والنسیا کرد. او دقیقه 40 بازی نیز یک پنالتی برای تیمش گرفت تا دیپای آن را به گل دوم بارسا تبدیل کند.

 

 

 

 

این گل شماره 13 فاتی در لالیگا بود تا به جوان ترین بازیکن تاریخ بارسا تبدیل شود که قبل از 19 سالگی به این رکورد می رسد. او حتی از این حیث لیونل مسی را نیز پشت سر گذاشته است. پس از او بوژان کرکیچ با 12 و مسی با 7 گل قرار دارند.

 

 

 

 

فاتی همچنین با 18 سال و 351 روز، در همه رقابت ها توانسته 15 گل برای بارسا بزند در حالی که لیونل مسی در آن سن تنها هشت گل برای بارسا زده بود.

فاتی که امسال پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به تن دارد و وارث این شماره افسانه ای شده، اگر مصدوم نشود، می تواند امید بزرگ بارسا در فصلی دشوار باشد. فصلی که خوب شروع نشده ولی می تواند روندش برای آبی اناری ها عوض شود.

 

 

 

 

او در فصل 20-2019 توسط ارنستو والورده وارد فهرست تیم اول بارسا شد و هفت گل در لالیگا به ثمر رساند. فصل قبل تا زمان مصدومیت 10 ماهه، توانست 4 گل در لالیگا بزند و فصل جاری نیز 2 گل به ثمر رسانده است. پایان فصل، فاتی را کجای جدول گلزنان خواهیم دید؟

 

نظر شما