شناسهٔ خبر: 50238184 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۷ نفر قربانی سیل و رانش زمین در هند+عکس و فیلم

منابع خبری از افزایش شمار جانباختگان سیل در جنوب غربی هند به ۲۷ نفر خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، مقامات هندی امروز (دوشنبه) اعلام کردند در پی بارش شدید باران در هند و جاری شدن سیل و رانش زمین، دست کم ۲۷ نفر کشته شده اند.

روز گذشته نیز در ایالت کرالا در جنوب شرقی هند، هزاران نفر مجبور به فرار از خانه‌های خود شدند. پس از بارش شدید باران، که از اواخر روز جمعه شدت گرفت، رودخانه‌ها طغیان کرده و جاده‌ها به زیر آب رفتند.

مقامات به خبرگزاری‌ فرانسه اعلام کرده اند تا کنون جسد ۱۱ نفر در منطقه ایدوکی و ۱۴ نفر در منطقه کوتایام پیدا شده است. در میان کشته شدگان، یک خانواده شش نفره شامل سه کودک و یک مادربزرگ گزارش شده است.

سیل در هند

رانش زمین در هند

کمیسر مدیریت بلایای ایالت کرالا در گفتگو با سی ان ان گفت: «تنها سیل باعث کشته شدن افراد نشده است بلکه دو کودک به خاطر ریزش دیوار و دو نفر هم به خاطر گیر افتادن در وسیله نقلیه جان خود را از دست داده اند.»

<div id="video-display-embed-code_14940307"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7934276/14940307?width=400&height=300"></script></div>

گفتنی است در ماه اوت سال ۲۰۱۸ میلادی نیز در پی بارش شدید باران در کرالا حداقل ۳۲۴ نفر کشته شده و بیش از ۳۰۰ هزار نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.

انتهای پیام/

نظر شما