شناسهٔ خبر: 50237612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بروژ بهترین تیم بلژیک است؛

گواردیولا: من و خانواده‌ام که واکسن زدیم اما ...

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اعلام کرد او و تمام اعضای خانواده اش واکسن زده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، برخی بازیکنان در دنیای فوتبال از واکسینه شدن برابر کرونا اجتناب کرده و البته صدای انتقاد سازمان های بهداشتی جهان را درآورده اند. در نشست خبری پیش از دیدار منچسترسیتی برابر کلوب بروژ در هفته سوم لیگ قهرمانان، پپ گواردیولا در این رابطه صحبت کرده و البته حریف فردا شب سیتیزن ها را تیمی خطرناک توصیف کرده است.

 

پپ گواردیولا گفت: " کلوپ بروژ همیشه بازیکنان خوبی داشته و حالا آنها بهترین تیم بلژیک هستند. در دهه گذشته و در 15 سال گذشته کلوب بروژ خیل فراوانی از بازیکنان بزرگ را پرورش داده است. آنها تیمی فیزیکی و شجاع بوده و هافبک های تهاجمی و مدافع کناری بروژ میل به بازی هجومی دارند. آنها در یک سوم پایانی از کیفیت لازم برای ایجاد موقعیت و گلزنی برخوردار هستند. پیروزی برابر تیمی مانند لایپزیش آسان نیست و کلوب بروژ نتیجه خوبی در مقابل پاری سن ژرمن گرفت.

 

 

کلوب بروژ از ماه مارچ در تمامی دیدارهای خانگی خود موفق به گلزنی شده و آنها نمایشی هجومی و مبتنی بر بازیکنان فیزیکی خود ارائه می دهند و به این دلیل باید این تیم را حریفی باکیفیت توصیف کرد. چهار بازی باقی مانده و ما ببرای کسب 12 امتیاز در مسیر صعود به مرحله یک هشتم نهایی مبارزه می کنیم. فردا سعی می کنیم سه امتیاز بعدی را از آن خود کنیم."

 

شرایط کوین بروین: "حال او بهتر شده است. البته ما بهترین دی بروین را دیده ایم، اما او مصدومیت های سختی در عضلات، مچ پا و صورت داشته و حالا در حال بهتر شدن است. کوین برای قرار گرفتن در اوج باید کاملا از نظر فیزیکی باشد. پتانسیل او حرکت های متوالی، حمله به فضا و ادامه دادن حملات است. کوین دی بروین در حال بهتر شدن بوده و این نشانه خوبی برای ماست."

 

واکسیناسیون بازیکنان منچسترسیتی: "این مسئله ای خصوصی است و من دقیقا نمی دانم کدام بازیکنان واکسن زده اند. البته باشگاه و هر بازیکنی به صورت جداگانه با هم در این مورد ارتباط دارند. من نظرات خودم را داشته و به پزشکان و دانشمندان اعتماد دارم. اگر آنها می گویند این بهترین راه برای محافظت از من و دیگران است، باید این کار را انجام دهید. من و خانواده ام همگی واکسن زده ایم."

 

نظر شما