شناسهٔ خبر: 50237430 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به مناسبت هفته ورزش و تربیت‌بدنی و هفته سلامت بانوان

زنگ نشاط و سلامتی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد

با همکاری شورای فرهنگی و معاونت دانشگاهی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه، دوشنبه 26 مهر 1400 روز تربیت‌بدنی و ورزش برنامه تفریحی ورزشی زنگ نشاط و سلامتی با حضور دکتر محمدرضا صالحی سرپرست معاونت امور دانشگاهی، دکتر حامد شفارودی مدیر تربیت‌بدنی و حمید نصیری معاون توسعه مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، غلامرضا نعمانی پور رئیس امور عمومی معاونت دانشگاهی مجتمع، حسین صارمی کارشناس تربیت‌بدنی و جمعی از اساتید، کارکنان و فراگیران این مرکز در کنار استخر مجتمع برگزار شد. دکتر صالحی در حاشیه این مراسم گفت: این برنامه در قالب یک ورزش همگانی به شکل بسیار خوبی با همکاری مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه برگزار شد. برنامه‌هایی ازاین‌دست بسیار کم‌هزینه و درعین‌حال در تقویت روحیه همکاران بسیار مؤثر هستند. امیدواریم بتوانیم با همکاری مدیریت تربیت‌بدنی برنامه زنگ ورزش و نشاط را در مجتمع تداوم‌بخشیم.

صاحب‌خبر - دریافت 40 MB

به گزارش مفدا تهران، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با همکاری شورای فرهنگی و معاونت دانشگاهی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه، دوشنبه 26 مهر 1400 روز تربیت‌بدنی و ورزش برنامه تفریحی ورزشی زنگ نشاط و سلامتی با حضور دکتر محمدرضا صالحی سرپرست معاونت امور دانشگاهی، دکتر حامد شفارودی مدیر تربیت‌بدنی و حمید نصیری معاون توسعه مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، غلامرضا نعمانی پور رئیس امور عمومی معاونت دانشگاهی مجتمع، حسین صارمی کارشناس تربیت‌بدنی و جمعی از اساتید، کارکنان و فراگیران این مرکز در کنار استخر مجتمع برگزار شد.

دکتر صالحی در حاشیه این مراسم گفت: این برنامه در قالب یک ورزش همگانی به شکل بسیار خوبی با همکاری مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه برگزار شد. برنامه‌هایی ازاین‌دست بسیار کم‌هزینه و درعین‌حال در تقویت روحیه همکاران بسیار مؤثر هستند. امیدواریم بتوانیم با همکاری مدیریت تربیت‌بدنی برنامه زنگ ورزش و نشاط را در مجتمع تداوم‌بخشیم.

دکتر حامد شفارودی برنامه‌های ورزشی را در افزایش نشاط کارکنان بیمارستان‌ها مؤثر خواند و افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) به‌عنوان اولین بیمارستان برای برگزاری این برنامه در هفته تربیت‌بدنی انتخاب و خوشبختانه با استقبال خوب همکاران این مرکز، برنامه به‌خوبی برگزار شد.

نصیری معاون توسعه مدیریت تربیت‌بدنی گفت: ما ایمان‌داریم که کادر درمان در بحران کرونا از جان خود گذشتند و به هم‌وطنان جان بخشیدند. این برنامه‌ها برای روحیه بخشی و ایجاد نشاط بین همکاران بیمارستان‌ها نیاز است و تمام تلاش خود را برای تداوم آن در مراکز دانشگاه خواهیم کرد.

کد خبرنگار: 240501

نظر شما