شناسهٔ خبر: 50237274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند خبر داد

اجرای طرح مهربانی مهر در نهاوند

نهاوند-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند از اجرای طرح مهربانی مهر با هدف شناسایی و کمک به دانش‌آموزان نیازمند در شهرستان نهاوند خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی کیانی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به اجرای طرح مهربانی مهر با هدف شناسایی و کمک به دانش‌آموزان نیازمند اظهار داشت: به منظور اجرای این طرح طی هماهنگی لازم با کارشناسان محترم آموزش و پرورش سه مدرسه در مناطق آسیب‌پذیر و محروم شهرستان شناسایی و با نظر مدیران مورد نیازسنجی قرار گرفته و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان ارزیابی و شناسایی شد.

وی افزود: در این راستا اطلاع‌رسانی لازم از طریق فضای مجازی و فعالیت تعداد ۶ نفر از اعضای فعال عضو جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان به منظور جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین صورت پذیرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند ابراز داشت: در این خصوص تعداد ۴۴۶ بسته شامل دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، مداد رنگی و جامدادی به ارزش ۱۱۲ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی تهیه و پس از بسته‌بندی در بین دانش‌آموزان هدف در طرح مهربانی مهر توزیع شد.

وی عنوان کرد: این طرح با هدف یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند و ترویج فرهنگ نیکوکاری توسط خیرین و اعضا و داوطلبان در واحد جوانان هلال احمر شهرستان نهاوند اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما