شناسهٔ خبر: 50236310 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دبیر مجلس وحدت مسلمین بلوچستان:

حملات تروریستی در افغانستان از برنامه‌های آمریکا است

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین برکت مطهری گفت: ایالات متحده قبل از خروج از افغانستان، گروه تروریستی داعش را از سوریه و عراق به نقاط مختلف افغانستان منتقل کرده بود تا بتواند توسط آن به اجرای برنامه های خود ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین برکت علی مطهری دبیر مجلس وحدت مسلمین بلوچستان پاکستان با محکومیت حمله تروریستی و ابراز تاسف از دست دادن جان گرانبها در فاجعه شنیع مسجد جامع بزرگ شیعیان فاطمیه در استان قندهار افغانستان، اظهار داشت: حملات داعش به تجمعات شیعیان در افغانستان بخشی از برنامه های آمریکا است.

وی در ادامه افزود: ایالات متحده قبل از خروج از افغانستان، گروه تروریستی داعش را از سوریه و عراق به نقاط مختلف افغانستان منتقل کرده بود تا بتواند توسط آن به اجرای برنامه های خود ادامه دهد.

وی حملات مکرر به تجمعات نماز جمعه در قندوز و قندهار در دو هفته گذشته و از دست دادن جانهای گرانبها در این فجایع را به شدت محکوم کرد و گفت: جامعه بین الملل از ادعای دولت تازه انتخاب شده طالبان، در جلوگیری حملات تروریستی مطمئن بود اما متأسفانه در یک هفته بیش از یکصد و نود نمازگزار بی گناه در دو حمله خطرناک به شهادت رسیدند و باعث نگرانی جامعه بین‌المللی به ویژه کشور های اسلامی شد.

نظر شما