شناسهٔ خبر: 50235395 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشریح علت پولی بودن خدمات سامانه پلیس من

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی درباره علت پولی بودن خدمات ارائه شده توسط سامانه پلیس من، توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد دولت خواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی درباره علت پولی بودن خدمات ارائه شده توسط سامانه پلیس من، اظهار کرد: دانلود و نصب این اپلیکیشن کاملا رایگان و درگاه‌هایی که برای ارائه خدمات وجود دارد به قوت خودش باقی است.

وی افزود: استفاده از این اپلیکیشن کاملا اختیاری است و هیچ انحصاری برای مردم ایجاد نشده و هموطنان در صورت عدم تمایل می‌توانند به دیگر سایت‌های یگان‌های انتظامی مختلف و یا با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت به انجام امورات اداری انتظامی خود اقدام کنند.

سردار دولت خواه تصریح کرد: در اپلیکیشن پلیس من برای ارائه برخی از خدمات هزینه‌های محدودی از هموطنان اخذ می‌شود، لذا این سامانه نیاز به پشتیبانی خاصی دارد تا در صورت ایجاد باگ در نرم افزار یا هر مشکل دیگری به سرعت موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه هر خدمتی که در اپلیکیشن پلیس من وجود دارد به سامانه‌های مختلف دستگاه‌های دیگر متصل است، گفت: باید این سامانه ۲۴ ساعته پای کار باشد، هر سرویسی که در این نرم افزار وجود دارد نیازمند تبادل داده با سازمان‌های دیگر است.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی ادامه داد: باید سازوکاری ایجاد شود که افرادی به صورت ۲۴ ساعته و بر خط پشتیبانی کنند، این هزینه محدودی که از مردم اخذ می‌شود برای بحث پشتیبانی و توسعه این سامانه است.

بیشتر بخوانید

شرکت پلیس سایبر ایران در پویش جهانی «هشتگ فقط یک کلیک» + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما