شناسهٔ خبر: 50234647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا:

اجازه یک نگاه نامحرم به حریم کشورمان نخواهیم داد

زنجان - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان نظام به توان نیروهای مسلح کشورمان پی برده‌اند و می‌دانند که بازدارندگی جمهوری اسلامی در مدت ۴۲ ساله گذشته پایدار بوده است و اجازه یک نگاه نامحرم به محدوده و حریم میهن اسلامی را به دشمنان نخواهد داد.

صاحب‌خبر -

امیر سرتیپ علی حاجیلو روز دوشنبه در مراسم  افتتاح ۱۲۶ واحدی کوی سازمانی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با اشاره به برگزاری رزمایش فاتحان خیبر از سوی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمالغرب افزود: این رزمایش تاثیرات منطقه ای، جهانی و بازتاب متعددی داشته است.

وی اضافه کرد: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی محوری نیروهای مسلح هستند و به لحاظ ساختار و سازمانی و همکاری معاونت ها به روز بوده و پاسخگوی تهدیدات حوزه راهبردی و عملیاتی در تمامی شرایط زمانی و مکانی است.  

این مسوول ادامه داد: به لحاظ سازمان، تجهیزات، نیروی انسانی آموزش دیده و با مهارت، دانش نظامی بومی در داخل مجموعه ارتش جمهوری اسلامی و با نیروی مخلص و مومن پاسخگوی همه نوع تهدیدات راهبردی است.

وی اظهار داشت: این اطمینان به نیابت از فرماندهی نیروی زمینی و جانشین ارتش جمهوری اسلامی داده می شود که هیچ مقطعی از زمان نیروهای مسلح در این سطح از آمادگی و توان رزمی نبوده و امروز خار چشم دشمنان است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افتتاح پروژه های منازل سازمانی در استان به رغم تحریم های ظالمانه دشمنان و تنگناهای اقتصادی افزود: این  قدم برداشته شد و با  مدیریت میدانی جانشین فرماندهی نیروی زمینی احداث واحدهای سازمانی روند خوبی را سپری می کند.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ۲۳ هزار واحد مسکونی درقالب منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش در اقصی نقاط کشور در حال احداث است، اضافه کرد: این کار مهم کمکی به معیشت فعال این نیرو در استان ها بوده تا گروههای هدف از آن منتفع شوند.

سرتیب حاجیلو با اشاره به همکاری دستگاههای متولی امر در اجرای پروژه ها خاطر نشان کرد: ساخت این منازل با تدبیر و فرامین رهبری در ارتقای معیشت همرزمان در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته است.

نظر شما