شناسهٔ خبر: 50233048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی:

دو تصفیه خانه در روستاهای حاشیه کشف رود به زودی ساخته خواهد شد

دو تصفیه خانه در منطقه‌ی اولنگ و سنگبر در روستا‌های حاشیه کشف رود ساخته و به زودی راه اندازی می‌شود بنابراین از اهالی روستا درخواست داریم تا با معرفی نمایندگان خود این بهره برداری تسریع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین علی‌میرزایی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: نمایندگان روستا‌های حاضر در جلسه توسط نامه مکتوب شورا به این شرکت معرفی شوند.

او افزود: با اشاره به اینکه موتورتلمبه‌هایی که روبروی ایستگاه پمپاژ به برداشت فاضلاب مشغول اند باید جمع آوری شوند، نمایندگان وکشاورزان، از آلودگی منطقه توسط فاضلاب‌های جاری و لزوم ارتزاق خود با کشاورزی خواستار تصفیه فاضلاب جاری در کشف رود و تقسیم عادلانه آن گلایه دارند که این مشکلات باید به زودی رفع شود.

 معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: با اشاره به مصوبات جلسه، اراضی حریم و بستر کشف رود توسط مهندسی رودخانه‌ها و براساس سیلاب ۲۵ ساله تعیین شده و اگر کسی نسبت به این نقشه‌ها اعتراض دارد می‌تواند نامه نوشته تا بررسی مجدد شود.

علیمیرزایی بیان کرد: طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه موتورتلمبه‌های منطقه اولنگ باید جمع آوری شود، تمامی کسانی که در پساب سهمیه دارند و موتور تلمبه نصب کردند، قطع خواهد شد.

او تصریح کرد: برداشت شن و مصالح از بستر کشف رود غیرقانونی است و اگر این برداشت انجام می‌شود بررسی و پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام//ا.د

نظر شما