شناسهٔ خبر: 50232149 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرپرست دانشگاه صنعتی شریف منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر «رسول جلیلی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه صنعتی شریف» منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر «رسول جلیلی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه صنعتی شریف» منصوب کرد.

 در این حکم انتصاب آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی شریف» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)،نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش¬برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر محمود فتوحی» رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر رسول جلیلی (زاده ۱۳۴۰ در اقلید) استاد دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف و عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی است که در دانشگاه دیویس کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا نیز به عنوان استاد مدعو حضور داشته است. وی همچنین سوابق دیگری چون معاون صنایع امور اقتصاد سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، عضو هیئت مؤسس و رئیس هیئت مدیره شرکت امن افزار گستر شریف و عضو گروه نرم‌افزار صنایع پیشرفته وزارت صنعت و معدن را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/ 

نظر شما