شناسهٔ خبر: 50231988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

پرسپولیس در زیرزمین الهلال هم می‌باخت!

پارس فوتبال

شیخ دیاباته با دو گلی که به السد قطر زد چهار گله شد و در کورس مدعیان آقای گلی لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

تیم پرسپولیس

به گزارش روزنو، پیرو شکست سنگین تیم پرسپولیس مقابل الهلال عربستان، طرفداران تیم سرخپوش تهرانی با اشاره به شرایط سخت بازی این تیم در خاک عربستان مقابل تماشاگران تیم الهلال، باخت ۰-۲ استقلال به این تیم در دُبی را نتیجه‌ای بدتر از نتیجه تیم خودشان تلقی کرده اند. مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرورزشی درباره وضعیت این روز‌های استقلال، بازی با تیم هوادار و کری خوانی پرسپولیسی‌ها حرف زد:

وضعیت استقلال برای شروع لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

همیشه اولین مسابقات برای تیم‌ها مشکل است. به هرحال نفرات جدید به تیم آمده اند. تعدادی جوان هستند و این تازه وارد‌ها و جوان‌ها هنوز به هماهنگی لازم با سایر نفرات دست پیدا نکرده اند. زمان می‌برد که این بازیکنان با هم هماهنگ شوند. ولی استقلال نباید به این مسائل توجه کند و باید از همان هفته اول به جمع آوری امتیازات مشغول شود.
[yektanet.com].

اما برخی معتقدند کادر فنی استقلال در هفته‌های اول باید ببیند تیمش در چه وضعیتی است؟

استقلال تیمی نیست که بخواهد در هفته‌های اول عیار خودش را بسنجد. استقلال باید در همه بازی‌ها برای برد به میدان برود. ما در فصول گذشته لطمه امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را زیاد خورده‌ایم.

استقلال در یارگیری چطور عمل کرد؟

تیم نسبت به نفراتی که از دست داد اصلا خوب یار نگرفت. بازیکنانی مثل قایدی، نادری و ریگی از این تیم رفتند، ولی ما حتی بازیکنانی همسطح آن‌ها هم نگرفتیم. انشالله که جدید‌ها جا بیافتند. به یاد داریم امثال مسعود ریگی هم وقتی به این تیم آمدند چیزی نبودند، ولی رفته رفته در استقلال صیقل خوردند و برای خودشان اسم و رسمی‌دست و پا کردند.

ولی ریگی به خاطر پول از این تیم رفت؟

کار درستی انجام نداد. می‌شد با ۲ میلیارد یا ۳ میلیارد بالا و پایین بماند. اگر الان صلابت امروزی اش را دارد آن را از استقلال به دست آورده و باید می‌ماند و دینش را به این تیم ادا می‌کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما