شناسهٔ خبر: 50231967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی سفر می‌کند

همزمان با هفته تربیت‌بدنی سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم در سفری دو روزه به استان مرکزی خواهد آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، وزیر ورزش و جوانان قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه به شهرهای مختلف استان مرکزی سفر کند و در این سفر علاوه بر افتتاح چند طرح، از زیرساخت‌های ورزشی شهرهای استان بازدید به عمل آورد.

افتتاح سالن ورزشی طبقاتی شهدای مأمونیه، بازدید از زمین چمن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مجموعه فجر ساوه، دیدار با آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه استان و دیدار با هیأت‌های ورزشی، سمن‌های حوزه جوانان، تشکل‌های مردمی حوزه ورزش و جوانان از مهمترین برنامه‌های وزیر در روز پنجشنبه خواهد بود.

در روز جمعه نیز برنامه وزیر با حضور در همایش پیاده‌روی خانوادگی شهر اراک گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش یادبود شهدای ورزشکار استان مرکزی منطقه کوه گردو که به‌صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد آغاز می‌شود.

در ادامه سجادی از زمین چمن مصنوعی استادیوم ورزشی امیرکبیر اراک بازدید خواهد کرد و پیست تارتان مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک را به بهره‌برداری خواهد رساند و در پایان برنامه خود در اراک، کاروان خانه‌های ورزش روستایی گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و یادبود شهدای ورزشکار استان اعزامی به مسابقات را بدرقه خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به خمین سفر خواهد کرد و پس از افتتاح مجموعه ورزشی خورشید شهرستان خمین با عزیمت به محلات، تالار مسابقات ورزشی ۱۰۰۰ نفره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به بهره‌برداری خواهد رساند.

انتهای پیام/

نظر شما