شناسهٔ خبر: 50231635 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خلاقی:گرایی و قاسم‌پور سرباز رعدپدافند بودند/امسال حرف برای گفتن داریم

تهران- ایرنا-  سرپرست تیم کشتی  فرنگی  رعد پدافند ارتش گفت: با همت سربازهایمان و حمایت‌های مدیریت می‌توانیم در لیگ برتر کشتی فرنگی حرف‌هایی برای  گفتن داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رحیم  خلاقی سرپرست تیم  کشتی فرنگی باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش در گفت‌ وگو با ایرنا درباره آغاز فصل  جدید مسابقات لیگ برتر  اظهار داشت: ابتدا روز تربیت بدنی را به اهالی ورزش و رسانه تبریک می‌گویم. ضمنا تشکر می‌کنم از امیر فرماندهی نیرو و همچنین امیر الهامی، رییس هیات کشتی آجا و سرهنگ محمد صانعی، مدیریت تربیت بدنی  پدافند هوایی ارتش که همیشه ما را پشتیبانی کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: همانطور که در جریان هستید ۱۰ آبان‌ماه استارت لیگ برتر کشتی فرنگی زده می‌شود. ما در گروه الف قرار داریم و نگاه ویژه‌ای داریم تا بتواینم از گروه خود صعود کنیم. البته قرعه‌ای که به ما خورده یک مقدار مشکل است. تیم قدرتمند فولادین آمل با ما همگروه است. با این وجود می‌توانیم با همت ورزشکارانِ  سرباز قهرمان که جوان و مستعد هستند  به هدفمان برسیم.

سرپرست تیم رعد پدافند هوایی ارتش همچنین درباره جذب کشتی گیرهای ملی بیان داشت: چندین سال است که با جذب سربازهای قهرمان این بستر را آماده کردیم تا این نفرات از ورزش قهرمانی دور نمانند و در کنار گذراندن خدمت مقدس سربازی به ورزش حرفه‌ای هم بپردازند. اگر خدمت را گذرانده باشید می‌دانید که ورزشکاران با چه مشکلاتی روبرو می‌شوند. کامران قاسم‌پور، محمد علی گرایی، امیر طاهری، علیرضا کریمی، مهدی فلاح و خیلی از کشتی گیران ملی‌پوش سرباز ما بوده‌اند. امیدوارم بتوانیم به مسیر ادامه دهیم. در حال حاضر محمد الیاسی، آرمین محب ثابت، علی موسی‌زاده و  ... در تیم ما حضور دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: اردوی ما از اواسط هفته بعد در مازندران استارت می‌خورد. اردوی یک هفته‌ای داریم و بلافلاصله برای مسابقات دور فت راهی آمل می‌شویم. رضا مشمع‌چیان به عنوان سرمربی  امور فنی تیم را زیر نظر دارد.

سرپرست تیم رعد پد افند درباره  عملکرد  این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی در سالیان گذشته گفت: مسابقات لیگ از پارسال تا امسال خیلی متفاوت شده است. فصل گذشته هشت تیم حضور داشتند اما امسال شاهد  حضور ۱۶ تیم هستیم. از طرفی ما جزو سرگروه‌ها قرار گرفته‌ایم. نباید فراموش کنیم که یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.  رعد پدافند به همراه سینا صنعت از بدو تاسیس لیگ فعالیت داشته است. امیدوارم این تجربه ۶ هفت ساله به کمک مان بیاید تا انشالله از مرحله مقدماتی صعود کنیم. یک مقدار کار مشکل است. تیم فولادین آمل خیلی از بچه‌های ملی‌پوش را جذب کرده است. سه چهار نفر اول کشور در هر وزن را  به خدمت گرفته‌اند اما ما هم با همت سربازهایمان  حمایت‌های مدیریت می‌توانیم حرف‌هایی برای  گفتن داشته باشیم.

خلاقی در  پایان اذعان داشت: در سال اولی به مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد رفتیم مقام سوم لیگ را به دست آوردیم. سال‌های گذشته هم با اختلااف خیلی اندک و با  لحاظ امتیازشماری نتوانستیم  از مرحله گروهی صعود کنیم. امسال اما دست‌مان پرتراست و با توکل بر خداوند می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

گفتنی است تیم رعد پدافند در گروه یک لیگ برتر کشتی  فرنگی با تیم‌های فولادین آمل، شهدای امین‌آباد ری و  شهرداری مسجدسلیمان هم‌گروه است. دور رفت این رقابت‌ها به میزبانی آمل برگزار می‌شود.

نظر شما