شناسهٔ خبر: 50231200 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پادکست ورزشی؛

از آغاز رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس تا قیمت‌های نجومی بلیت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

بیست و یکمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر، جام خلیج فارس فردا با برگزاری ۴ مسابقه آغاز می‌شود که در این بازی‌ها، پیکان با نفت مسجد سلیمان، پدیده با آلومینیوم، نساجی با فجر شهید سپاسی و سپاهان با مس رفسنجان بازی خواهند کرد.

حسن معتوق، کاپیتان تیم ملی فوتبال لبنان به دلیل مصدومیت ۲ ماه از میادین دور خواهد بود. معتوق نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در ۲ مسابقه آینده این تیم در مقدماتی جام جهانی قطر همراهی کند. تیم ملی لبنان ۲۰ آبان در مقدماتی جام جهانی میزبان تیم ملی کشورمان خواهد بود.

مسابقات لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا شب گذشته پیگیری شدند که در مهترین بازی‌ها یوونتوس یک بر صفر مقابل رم پیروز شد و بارسلونا نیز ۳ بر یک مهمان خود والنسیا را شکست داد؛ بایرن مونیخ نیز ۵ بر یک لورکوزن را با شکست بدرقه کرد.

لژیونر‌های کشورمان دیشب در لیگ‌های مختلف خوش درخشیدند. علی قلی زاده برای شارلوا گلزنی کرد. عابدزاده در لیگ ۲ فوتبال اسپانیا کلین شیت کرد و نیازمند نیز در جام حذفی پرتغال با گرفتن ۲ پنالتی یک تنه تیمش را به مرحله سوم جام حذفی پرتغال رساند.

قیمت بلیت‌های دیدار تیم‌های الهلال و النصر عربستان تو فینال غرب آسیا در لیگ قهرمانان بیداد می کند. بلیت‌های جایگاه عادی از ۶۰۰ هزار تومان شروع می شوند و بلیت VIP بازی هم بیش از ۱۳۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

مرحله نهایی رقابت‌های آزاد ساندا موسوم به «مبارزه جنگجویان ووشو» عصر دیروز با قهرمانی پیمان رحمانی، محسن محمد سیفی، مجید هاشم بیگی و مهدی مرادی در اوزان مختلف به پایان رسید.

اردوی تیم ملی پاراوزنه برداری برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان گرجستان با هدایت حسین توکلی از امروز آغاز می‌شود. پیش از این سرمربیگری تیم ملی پاراوزنه برداری را علی اصغر رواسی بر عهده داشت.

<div id="video-display-embed-code_14938235"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7933891/14938235?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما