شناسهٔ خبر: 50229563 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

رئیس قوه قضائیه: عوامل ترور سردار سلیمانی جدی‌تر تعقیب شوند

ابنا

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: کسانی که ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند درحالیکه خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند باید مورد مواخذه قرار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای از دکتر غریب آبادی معاون جدید بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر خواست که با کمک وزارت امور خارجه و دیگر نهاد‌های ذیربط، این جنایات و جنایاتی که نظام سلطه در طول سالیان دراز علیه ملت ایران انجام داده را با فوریت از طریق مجامع حقوقی بین‌المللی و دادگستری تهران پیگیری کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید در موضع صرف تدافعی قرار گرفت ادامه داد: کسانی که ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند درحالیکه خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند باید مورد مواخذه قرار گیرند و در برابر جنایاتی که علیه مردم ایران و دیگر ملت‌های آزادیخواه انجام داده‌اند پاسخگو باشند.

محسنی اژه‌ای با اشاره به ترور سرلشگر شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین دانشمندان کشورمان که توسط آمریکا و صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند، تأکید کرد: عوامل و مسببین و مباشرین و معاونین این جنایت‌ها باید جدی‌تر تعقیب شوند و اجازه نخواهیم داد خون این انسان‌های بی‌گناه پایمال شود.
………………….
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما