شناسهٔ خبر: 50229517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی لحظه‌ای از ماموریت خود غافل نیستند

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه در کشورمان در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی مشکل خاصی نداریم و در این میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی لحظه‌ای از ماموریت اصلی خود غافل نیستند و غافلگیر هم نخواهند شد.

صاحب‌خبر -

امیر سرتیپ نوذر نعمتی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح ۱۲۶ واحدی کوی سازمانی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص نقش ارتش در مراقبت از مرزهای کشورمان افزود: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشورمان است که با نیروهای چهارگانه ارتش در حال اجرای ماموریتهای خود هستند.

وی اظهار داشت: در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در مرزهای شمالغرب، غرب، جنوب غرب، شرق و جنوب غرب در زمان حاضر استقرار فیزیکی داریم و شبانه روزی مشغول پایش مرزها هستیم.

این مسوول با اشاره به اتفاقات منطقه گفت: شکست و خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان به طور طبیعی در امنیت منطقه تاثیرات خاص خود را دارد.

وی یادآورشد: طی ۶ ماهه گذشته بصورت ویژه تحرکاتی را از عناصر رژیم صهیونیستی در کشورهای همسایه شمالغرب کشور شاهد بودیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پروژه منازل سازمانی مهر ولایت استان زنجان به تعداد ۱۲۶ واحد طی ۲ سال گذشته احداث شده بود که امروز/دوشنبه/ به مناسبت هفته وحدت، به همرزمان تیپ و یگان های مستقر در این استان تحویل شد.

وی با یادآوری اینکه این طرح در منطقه آمایش نیروی زمینی در اقصی نقاط کشور در صورت وجود پادگان و یگان در حال اجرا است خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده هم اکنون حدود ۲۴ هزار واحد مسکونی سازمانی در کشور در دست ساخت بوده که تاکنون ۲ هزارو ۶۴۶ واحد آن افتتاح شده است.  

نظر شما