شناسهٔ خبر: 50228845 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حکم سرپرست دانشگاه؛

رئیس سازمان خدمات دانشجویی در دانشگاه تهران منصوب شد

مهتاب چابوک

 با حکم سرپرست دانشگاه تهران، علیرضا وجهی استاد دانشکده دامپزشکی به‌عنوان معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، در حکم دکتر سید محمد مقیمی، معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی، خطاب به دکتر علیرضا وجهی آمده است:

نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به مدت سه سال، به‌عنوان معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با تعامل سازنده با دیگر معاونان دانشگاه، رؤسای دانشکدگان، دانشکده‌ها و کلیه ذی‌نفعان دانشگاه و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را با به‌کارگیری و هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌های دانشگاه برای ساماندهی و ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم».

همچنین سرپرست دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به دکتر سعید حبیبا، معاون پیشین دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی، از خدمات و زحمات ایشان در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده است.

نظر شما